کد خبر : 1693592 | 14 تیر 1399 ساعت 10:56 | 161.9K بازدید | 32 دیدگاه

غفوری، ریگی، شجاعیان، باقری و چند عضو کادرفنی

شوک کرونایی به استقلال؛ تست ها مثبت شد

شوک بزرگ به اردوی استقلال مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن و عضو کادرفنی این تیم قبل از دیدار با پارس جنوبی است.

شوک کرونایی به استقلال؛ تست ها مثبت شد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که آبی پوشان پایتخت خود را برای دیدار یکشنبه شب با پارس جنوبی جم آماده می کردند، ناگهان با مثبت شدن تست کرونا چند نفر از آنها شوک بدی به اردوی تیم وارد کرد.


استقلالی ها دیروز در محل تمرین تست کرونا را پشت سر گذاشتند و امروز جواب این تست ها به کادرفنی رسید که مشخص شده تعداد زیادی از بازیکنان و دو عضو کادرفنی تست شان مثبت و مبتلا به کرونا هستند.بر این اساس در اولین اقدام فرهاد مجیدی رای به تعطیلی تمرین استقلال داد تا شرایط اردو بدتر از این نشود.


درباره نفرات کرونایی استقلال گفته می شود وریا غفوری که قبل از بازی با سایپا دچار سرماخوردگی شده بود و فرهاد مجیدی قصد نداشت او را به زمین بفرستد اما به علت کمبود بازیکن و اصرار خود او به میدان رفت، یکی از نفرات کرونایی است . همچنین مسعود ریگی نیز گفته می شود یکی دیگر از بازیکنانی است که تستش مثبت شده است. ریگی طی روزهای گذشته تب و لرز شدید داشته و حتی تمرین روز پنجشنبه را نیز نیمه کاره رها کرد. همچنین گفته می شود تست داریوش شجاعیان و فرشید باقری نیز مثبت شده است.

 


استقلالی ها طبق برنامه قبلی قرار بود که عصر امروز با پرواز اختصاصی راهی عسلویه شوند و از آنجا برای دیدار با پارس جنوبی به جم سفر کنند اما با این تفاسیر زمان سفر آنها به عسلویه مشخص نیست و باید دید تکلیف مسابقه این تیم با پارس جنوبی چه می شود.


کادر پزشکی استقلال نیز در تلاش است تا امروز دوباره از بازیکنانی که تست شان مثبت شده، تست مجدد بگیرد تا آرامش را به اردوی آبی ها برگرداند. باید دید چه اتفاقات جدیدی در این باره رخ می دهد.

 

دیدگاه‌ها