کد خبر : 1693594 | 14 تیر 1399 ساعت 10:58 | 28.2K بازدید | 3 دیدگاه

پنج تغییر برای تقابل با دومین قعرنشین

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر

یحیی گل محمدی با توجه به غیبت پنج بازیکن اصلی تیمش، مهیای دومین تقابل با قعرنشین می‌شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که هفته گذشته در شروع دوباره لیگ برتر مقابل شد پیکان قعرنشین را با سه گل شکست دهد، اینبار مقابل شاهین بوشهر دیگر مدعی سقوط در این فصل خواهد رفت تا امیدوار باشد از امتیاز میزبانی خود برای دستیابی به پیروزی برابر حریف سود ببرد.

 

شاگردان یحیی گل محمدی در شرایطی در این بازی حاضر خواهند شد که دومین میزبانی بدون حضور هواداران را در دوران کرونا تجربه خواهند کرد و البته بزرگترین دغدغه کادرفنی غیبت پنج بازیکن اصلی این تیم خواهد بود. علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، محمد نادری، امید عالیشاه و وحید امیری به دلیل مصدومیت و محرومیت در این بازی غایب خواهند بود تا ترکیب تیم با دگرگونی بزرگی همراه باشد.

 

بوژیدار با توجه به شرایطی که برای بیرانوند شکل گرفته بار دیگر شانس حضور در ترکیب اصلی را خواهد داشت و باید دید اینبار هم قادر خواهد بود رکورد فوق العاده‌اش در بسته نگه داشتن دروازه را تداوم بخشد یا خیر. گلر کروات سرخپوشان که در این فصل توانسته طی حضور در دیدارهایی که برای پرسپولیس به میدان رفته، هفت کلین شیت کند.

 

در خط دفاعی هم بزرگترین تغییر مربوط به سمت چپ خواهد بود و محمد نادری به دلیل مصدومیت به این بازی نرسیده تا احتمالا محسن ربیع خواه جانشین او شود. شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاعی و مهدی شیری نیز در سمت راست به میدان خواهند رفت.

 

احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا دو رهبر خط میانی این تیم خواهند بود و در غیاب امید عالیشاه باید احتمالا شاهد حضور مهدی ترابی در ترکیب اصلی بود تا بهمراه سیامک نعمتی چهار بازیکن خط میانی این تیم را تشکیل دهند. ترابی که در بازی قبلی به دلیل محرومیت در ترکیب حاضر نبود، اکنون شرایط همراهی این تیم را به دست آورده تا قدرت خط میانی سرخپوشان را تقویت کند.

 

برای خط حمله نیز علی علیپور به امید دستیابی به گل های بیشتر و شانس صعود در جدول گلزنان در ترکیب اصلی خواهد بود بهمراه مهدی عبدی زوج خط حمله کاملا قراخیلی پرسپولیس را شکل خواهند داد و باید دید اینبار هم قادر به آتش بازی همانند جدال با پیکان خواهند بود یا خیر.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

 

بوژیدار رادوشوویچ
شجاع خلیل زاده
مهدی شیری
محمدحسین کنعانی زادگان
محسن ربیع خواه
مهدی ترابی
احمد نوراللهی
کمال کامیابی نیا
علی علیپور
مهدی عبدی
سیامک نعمتی

 

دیدار دو تیم پرسپولیس و شاهین بوشهر امشب و از ساعت 21 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها