کد خبر : 1693599 | 14 تیر 1399 ساعت 11:30 | 18.7K بازدید | 2 دیدگاه

افزایش احتمال پیوستن پدیده آلمانی به تیم لمپارد

مدیر ورزشی بایر لورکوزن تایید کرد که در قرارداد کای هاورتز با این تیم بندی وجود دارد که به او این امکان را می‌دهد که امسال تابستان باشگاه را ترک کند.

افزایش احتمال پیوستن پدیده آلمانی به تیم لمپارد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات درباره جدایی کای هاورتز پدیده آلمانی بایر لورکوزن از این تیم به اوج رسیده و از دو باشگاه بایرن مونیخ و چلسی به عنوان مقاصد احتمالی او یاد می‌شود، رودی فولر، مدیر ورزشی لورکوزن می‌گوید در قرارداد هاورتز بندی وجود دارد که در صورت رخداد برخی شرایط به او اجازه می‌دهد امسال تابستان این باشگاه را ترک کند.

 

1508302

 

رودی فولر در گفتگو با روزنامه بیلد آلمان گفت:" ما با هاورتز قراردادی داریم که اگر شرایطش محقق شود او امسال تابستان می‌تواند باشگاه را ترک کند".

 

فولر در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" او فعلا بازیکن ما است. ما می‌دانیم او چه فوتبالیست قابلی است و من شخصا امیدوارم هاورتز یک سال دیگر در لورکوزن بماند. ولی خب، کسی را نمی‌توان به انجام کاری مجبور کرد. هاورتز می‌داند که به هم‌تیمی‌هایش، به باشگاه و هواداران مدیون است".

 

1508303

 

از این گذشته باشگاه بایرن مونیخ اخیرا مدعی شد که قادر به پرداخت مبالغ درخواستی لورکوزن برای خرید کای هاورتز نیست. این ادعا باعث شده احتمال ملحق شدن پدیده جوان آلمانی به چلسی بیش از هر زمان دیگری پررنگ شود.

 

 

دیدگاه‌ها