کد خبر : 1693605 | 14 تیر 1399 ساعت 11:54 | 31.9K بازدید | 3 دیدگاه

پیام حسرت اومتیتی: خوشبخت بودم ولی نمی‌دانستم!

پیام حسرت‌آمیز ساموئل اومتیتی ستاره مصدوم بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی که از ناراحتی شدید او از مصدومیتش خبر می‌دهد خبرساز شده است.

پیام حسرت اومتیتی: خوشبخت بودم ولی نمی‌دانستم!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد مصدومیت‌های متعدد ساموئل اومتیتی ستاره بارسلونا حالا بر روی او تاثیر  روانی هم داشته و اومتیتی را دچار حالت افسردگی کرده است. اومتیتی اخیرا با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی هواداران خود را نگران سلامت روانی‌اش کرده بود. پستی پر از حسرت که او در آن آرزو کرده بود که فقط به روزهای بدون مصدومیت برگردد.

 

1508155

 

اومتیتی از زمانی که با پیراهن تیم ملی فرانسه فاتح جام جهانی 2018 شد بارها با مصدومیت‌های متعدد دست و پنجه نرم کرده و در نتیجه دیگر نتوانسته در حد و اندازه روزهای اوج خود ظاهر شود.

 

در آخرین مورد از بدبیاری‌های اومتیتی، دیروز جمعه اعلام شد که او به دلیل ناراحتی از ناحیه زانوی پای چپ دیدار روز یکشنبه بارسلونا مقابل ویارئال را از دست داده است. بعد از اعلام این خبر بود که پیام عجیب اومتیتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

 

1508305

 

اومتیتی در اینستاگرام خود نوشت:" دلم می‌خواست قدرت آن را داشتم که به گذشته برگردم. نه برای تغییر دادن چیزی، برای اینکه به زمانی برگردم که شاد و خوشبخت بودم ولی نمی‌دانستم".

 

 

 

دیدگاه‌ها