کد خبر : 1693612 | 14 تیر 1399 ساعت 12:36 | 55.4K بازدید | 7 دیدگاه

هراتیان: باید تست 25 درصد اعضای تیم مثبت باشد

در چه صورت استقلال- پارس لغو می‌شود؟

رییس مرکز پزشکی ایفمارک می گوید در صورتی که 25 درصد از اعضای استقلال مبتلا به کرونا شوند مسابقات این تیم لغو می شود.

در چه صورت استقلال- پارس لغو می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، مثبت شدن تست کرونای 8 استقلالی شوک بزرگی به جامعه فوتبال وارد کرده و حالا استرس و اضطراب به اردوی همه تیم های لیگ برتری رسیده است. در این خصوص بسیاری از طرفداران و اهالی فوتبال خواهان تعطیلی لیگ هستند اما این مساله با مقاومت شدید مسئولان برگزاری مواجه است.


درباره بازی فردای پارس جنوبی و استقلال هم شایعاتی وجود دارد. طبق برنامه دو تیم باید از ساعت 20:30 یکشنبه به مصاف یکدیگر بروند اما هنوز تکلیف سفر آبی ها به جم مشخص نیست. از سوی دیگر هنوز موضع رسمی باشگاه و مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی ورزشی نیز در این خصوص روشن نیست.


زهره هراتیان رییس مرکز پزشکی ایفمارک درباره مثبت شدن تست 8 استقلالی به خبرنگار ما گفت: «این موضوع در رسانه ها مطرح شده و باید مسئولان استقلال به صورت رسمی نامه بزنند و با ارائه مستندات پزشکی کرونایی شدن اعضای خود را اعلام کنند.»


هراتیان درباره احتمال لغو بازی استقلال و پارس جنوبی تاکید کرد: «طبق آخرین ابلاغیه ای که به باشگاه ها داشتیم اگر 25 درصد اعضای یک تیم شامل کادر وبازیکنان تست کرونایشان مثبت باشد کل آن تیم باید به قرنطینه برود و طبیعتا بازی آن هم لغو خواهد شد.»


با این تفاسیر تعداد کرونایی استقلال به 25 درصد نرسیده و استقلال با 8 مبتلا به کرونا شامل این قانون نخواهد شد. باید دید تصمیمات بعدی مسئولان در این باره چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها