کد خبر : 1693615 | 14 تیر 1399 ساعت 13:04 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن: بعد از فینال امشب به لروی سانه فکر می‌کنیم

سرمربی و کاپیتان بایرن مونیخ ضمن ابراز خوشحالی از پیوستن لروی سانه به این تیم می‌گویند بعد از فینال جام حذفی که امشب در آن شرکت خواهند داشت روی این موضوع تمرکز خواهند کرد.

بایرن: بعد از فینال امشب به لروی سانه فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک و مانوئل نویر، سرمربی و دروازه‌بان بایرن مونیخ در آستانه دیدار امشب بایرن با بایر لورکوزن در فینال جام حذفی آلمان، ورود لروی سانه ستاره آلمانی به این تیم را خوشامد گفتند ولی اعلام کردند فعلا همه حواس‌شان به پیروزی در بازی امشب معطوف است و بعد از این بازی بیشتر درباره وینگر جدیدشان صحبت خواهند کرد.

 

1507997

 

بایرن مونیخ دیروز رسما اعلام کرد که لروی سانه وینگر سابق منچسترسیتی را با قرردادی پنج‌ساله به خدمت گرفته. مبلغ قرارداد انتقال سانه به بایرن 60 میلیون یورو اعلام شده است. با اینحال باواریایی‌ها زمان چندانی برای فکر کردن به ورود سانه یا خوشحالی از بابت انتقال او نداشتند چرا که آنها امشب باید در فینال جام حذفی کشورشان یک دیدار حساس و مهم مقابل بایر لورکوزن انجام دهند.

 

1508329

 

هانسی فلیک سرمربی بایرن در آستانه بازی امشب در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره انتقال سانه گفت:" ما خوشحالیم ولی الان زمان صحبت کردن در این باره نیست".

 

1491640

 

کاپیتان مانوئل نویر هم در پاسخ به سوالات مشابه خبرنگاران گفت:" امیدوارم سانه هم در آینده بتواند با پیراهن بایرن فاتح جام حذفی بشود. ما بازیکنان بایرن از اینکه او قرار است فصل آینده در کنارمان بازی کند خوشحالیم".

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها