کد خبر : 1693623 | 14 تیر 1399 ساعت 13:42 | 43K بازدید | 3 دیدگاه

بایرن مونیخ؛ جوان، خشن، تکنیکی و ترسناک

سیمای قهرمان بی‌تردید آینده اروپا! (گزارش)

بایرن مونیخ فصل آینده با حضور ستاره‌هایی مثل سانه، کومان، لوکاس، دیویس، کیمیش و نوبل تیمی ترسناک خواهد بود.

سیمای قهرمان بی‌تردید آینده اروپا! (گزارش)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ اخیرا هشتمین قهرمانی پیاپی خود در بوندس‌لیگا را بدست آورده، یک پایش در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان است و امشب می‌تواند برای بیستمین بار در تاریخش فاتح جام حذفی آلمان شود. ولی اشتهای باواریایی‌ها برای موفقیت هنوز اشباع نشده و آنها به دنبال فتح جامهای بیشتر هستند.

 

هانسی فلیک که امسال با حضور ستاره‌هایی مثل بواتنگ، آلابا، مولر و نویر به ترکیب ایده‌آلی دست یافته بود حالا برای فصل آینده به دنبال شکل دادن به ترکیبی جدید و ترسناک است. صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن در این باره گفته بود:" دست زدن به ترکیب این تیم کار سختی است ولی ما به دنبال جذب چند ستاره مهم هستیم".

 

1508339

 

چند روز بعد بود که صالح حمیدزیچ ابتدا خرید تانگو کواسی از پاری سن ژرمن و بعد از او خرید لروی سانه از منچسترسیتی را اعلام کرد. الکساندر نوبل دروازه‌بان شالکه دیگر مهره‌ای بود که پیشتر با بایرن قرارداد امضا کرده و از فصل آینده درون دروازه این تیم خواهد ایستاد.

 

تیم جوان و باانرژی

خرید ستاره‌های گرانقیمتی مثل لوکاس هرناندز و حالا لروی سانه از جمله استثناهای رفتار نقل و انتقالات بایرن محسوب می‌‌شود. تیاگو یکی از بازیکنان این تیم گفته بود:" نیازی به خرج کردن مبالغ زیاد برای خریدبازیکن نیست. ستاره‌های ارزان زیادی هستند که منتظرند تا کشف شوند".

 

1507157

 

صالح حمیدزیچ از سال 2017 که پست مدیریت ورزشی باشگاه را بدست آورده همین روش را دنبال کرده است. از جمله ستاره‌های جذب شده توسط او به این روش باید به تولیسو، سوله، گنابری، دیویس، گورتزکا، لوکاس، پاوارد اشاره کرد. بایرن در فصل آینده می‌تواند تیمی روانه میدان کند که میانگین سنی‌اش 22.27 سال است!

 

دیوار دفاعی

بایرن تنها به یک دفاع راست کلاسیک نیاز دارد که در این تیم با پاوارد رقابت کند. کواسی که علاوه بر دفاع می‌تواند در خط میانی هم بازی کند به جمع مدافعین پرقدرت بایرن اضافه خواهد شد. مدافعینی متشکل از بواتنگ، آلابا، لوکاس هرناندز، سوله و آلفونسو دیویس.

 

1507699

 

چه کسی جانشین تیاگو خواهد شد؟

تیاگو در روزهای اخیر در بایرن خبرساز شده و رئیس باشگاه رومینیگه اعلام کرده او که قراردادش در سال 2021 به پایان می‌رسد با این تیم تمدید نخواهد کرد. رومینگه گفته بود بایرن دوست دارد او را نگه دارد ولی به نظر می‌رسد هافبک اسپانیایی دوست دارد در سالهای پایانی فوتبالش چالشی جدید را تجربه کند.

 

همه شواهد نشان می‌دهد که مقصد او لیورپول است. باید دید آیا بایرن برای پر کردن جای خالی او کسی را به خدمت خواهد گرفت یا به ترکیب کویزانس، گورتزکا، تولیس و کیمیش رضایت خواهد داد.

 

میراث‌دار آرین روبن

برای پر کردن جای خالی آرین روبن سال آینده رقابت سختی بین گنابری، کومان و لروی سانه در خواهد گرفت. اولیور کان در جدیدترین صحبت‌هایش سانه را وینگری در کلاس جهانی خوانده و صالح حمیدزیچ از او به عنوان بازیکنی که می‌تواند تیم را تغییر دهد یاد کرده بود.

 

1508148

 

سانه هم در اولین صحبتهای خود بعد از پوشیدن پیراهن بایرن گفته بود:" می‌خواهم هر چه قدر که بشود جامهای قهرمانی بیشتری بدست بیاورم و قهرمانی در چمیونزلیگ بزرگترین آرزوی من است".

 

 

دیدگاه‌ها