کد خبر : 1693649 | 14 تیر 1399 ساعت 15:20 | 33.1K بازدید | 1 دیدگاه

اینها همه گمانه زنی هستند

واکنش سرمربی بارسلونا به اخبار جدایی مسی

کیکه ستین تمام اخبار مربوط به جدایی مسی را در حد گمانه زنی و شایعه می داند.

واکنش سرمربی بارسلونا به اخبار جدایی مسی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روزهای پرحاشیه ای را پشت سر می گذارد. سه تساوی در 4 بازی گذشته و افزایش فاصله رئال در صدر که به 4 امتیار رسیده در کنار شایعه توقف در مذاکرات تمدید مسی و تمایل به جدایی او، باعث شده تا باشگاه کاتالان با بحران دست و پنجه نرم کند.

در چنین اوضاع و احوالی بارسا باید فردا در زمین ویارئال یکی از دشوارترین بازی های خود را انجام دهد و حق امتیاز از دست دادن هم ندارد.

 

 

1508370

 

 

کیکه ستین سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« ویارئال یکی از بهترین تیم های پس از شروع مجدد لالیگاست و این یک واقعیت است. بازیکنان ویارئال در بهترین فرم خود هستند و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگند. ما هم برابر اتلتیکو به اندازه کافی خوب بازی کردیم و شرایط بدی نداریم. امیدوارم بتوانیم فردا ویارئال را شکست دهیم.»

 

شایعات جدایی مسی:« چیزی در این مورد و از خود او نشنیده ام و نمی خواهم به شایعات دامن بزنم. خبر موثقی در این زمینه ندارم. این وظیفه من هم نیست. در مورد مسی می توانم بگویم که شرایطش خوب است و مابقی چیزها گمانه زنی هستند و ترجیح می دهم به آنها ورود نکنم. در مورد مسائل مربوط به تیم با او صحبت کرده ام و نه بیشتر. مسی خودش به خوبی می داند که در هر لحظه از یک بازی چه کاری باید انجام دهد و معتقدم افزایش سن تاثیری روی کیفیت او نداشته است. مسی همان بازیکن همیشگی است.»

 

 

1508192

 

 

گریزمان و حواشی پس از ورود دقیقه 90 او به زمین برابر اتلتیکو:« او هم شرایط خوبی دارد و باهم صحبت کرده ایم. گریزمان یک حرفه ای بسیار بزرگ است. گریزمان به خوبی شرایط موجود را درک می کند همانطور که در تیم های قبلی خود برایش اتفاق افتاده بود. او مثبت فکر می کند و 100 درصد اطمینان دارم که اتفاقات اخیر روی او تاثیر منفی نگذاشته اند.

گریزمان فوتبالیست بزرگ و مهمی برای من و باشگاه است و روی او به طور ویژه ای حساب می کنم. متاسفانه وقتی او در زمین است، در مورد آنسو فاتی سوال می کنید و برعکس. انتخاب بازیکنان و ترکیب اصلی، روی برنامه صورت می گیرد. ما بازیکنان بزرگی داریم و همه نمی توانند در ترکیب قرار بگیرند. طبیعی است برخی از نیمکت نشینی دلخور شوند ولی این تصمیم من است و مشکل شخصی با هیچ بازیکنی ندارم.»

 

تغییر در ایده:« واضح است که به مرور برخی از ایده های شما تغییر می کنند. همه چیز به نتایج بستگی دارد. برخی مواقع و پس از یک بازی به خودتان می گویید که باید در برخی زمینه ها تجدیدنظر کنم و آنها را به شکلی دیگر انجام دهم. البته هیچوقت نمی توان گفت که اگر برنامه دیگری پیاده شده بود، نتیجه متفاوت می شد. برخی مواقع تغییراتی انجام می دهید و نتیجه عکس می گیرید.»

 

 

1507931

 

 

وضعیت رختکن:« درک می کنم که در باشگاهی مثل بارسلونا سلسله مراتب خاصی وجود دارد و اعتماد رختکن را باید با گذشت زمان و کسب نتایج خوب به دست آورد. در این مدت بازیکنان به من کمک کرده اند و در مورد هیچ چیزی مانع نبوده اند. هدف من این بوده تا آنها را با بحث و گفت و گو و صحبت کردن، نسبت به ایده هایم متقاعد کنم.»

 

آینده:« تا به اینجا یک دقیقه هم نسبت به آینده و اتفاقی که ممکن است برای من رخ بدهد، فکر نکرده ام. تمرکزم روی مسائل دیگر است. قطعا باید نتایج بهتری به خصوص در بازی های بیورن خانه کسب کنیم. در این زمینه موفق عمل نکرده ایم ولی من امیدوار به بهتر شدن شرایط هستم. اصلا در مورد احتمال اخراج شدن فکر نکرده ام.»

 

دیدگاه‌ها