کد خبر : 1693652 | 14 تیر 1399 ساعت 15:19 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از نود ارومیه؛ 

مس کرمان نیز به اتفاقات بازی آلومینیوم ورود کرد !

باشگاه مس کرمان با انتشار متنی از فدراسیون و نهادهای نظارتی خواسته به اتفاقات یک بازی ورود کند و سلامت لیگ را مورد بررسی قرار دهد.

مس کرمان نیز به اتفاقات بازی آلومینیوم ورود کرد ! 

به گزارش "ورزش سه" در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم فوتبال آلومینیوم اراک موفق شد برابر علم و ادب (شهرداری) تبریز به پیروزی پرگل ۷ بر صفر دست یابد و با این نتیجه شاگردان رسول خطیبی به رده دوم جدول رده بندی رسیدند.


یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه نود ارومیه پس از این بازی مدعی شد در دیدار آلومینیوم اراک برابر علم و ادب تبریز اتفاقات مشکوکی مانند دریافت ۵ گل در ۲۰ دقیقه پایانی بازی رخ داده و از نهادهای نظارتی درخواست کرد تا اتفاقات این مسابقه را مورد بررسی قرار بدهند. 


جالب اینکه پس از ادعای بهاری، اسماعیل بابازاده مدیرعامل باشگاه علم و ادب نیز گل های دریافتی توسط تیمش را طبیعی ندانست و تاکید کرد که به دنبال مستنداتی برای تایید حرف‌های مدیرعامل نود ارومیه است و هر هزینه‌ای درباره این موضوع را به جان خواهد خرید.


دیدار ۲ تیم علم و ادب و آلومینیوم به دلیل مثبت شدن تست کرونای ۷ بازیکن تیم تبریزی حاشیه ساز شده بود و با ادعای مدیرعامل باشگاه نود ارومیه و همینطور مدیرعامل باشگاه تبریزی بیشتر هم مورد توجه قرار گرفته است.


حالا اما متنی که باشگاه مس کرمان منتشر کرده، این ماجرا را وارد ابعاد جدیدی کرده و برگستردگی آن افزوده شده است.

 

در بخشی از متن منتشر شده توسط باشگاه مس کرمان، با اشاره به حرف های مدیرعامل باشگاه علم و ادب تبریز در برنامه "فوتبال یک" اینطور نوشته شده است:« با توجه به مسائل طرح شده در این برنامه که مدیریت عامل یکی از باشگاه ها به صراحت نحوه بازی بازیکنان تیم خود را مشکوک دانست و حتی از گزارش این موضوع به کمیته اخلاق فدراسیون صحبت کرد، قطعا با ورود هرچه سریعتر نهادهای نظارتی به بحث سلامت بازی ها و صیانت از فوتبال پاک و جوانمردانه در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، زمینه را برای برگزاری هرچه پاک تر و بدون شبهه مسابقات فراهم نمایند.» 

 

باشگاه مس کرمان سپس به با کنایه و به صورت غیرمستقیم به بازی های قبلی تیم فوتبال آلومینیوم اشاره کرد و عنوان کرد:« تصمیمات اشتباه و اثرگذار در بازی های قبل به سود یک تیم که در امتداد اتفاقات همین بازی ارزیابی می شود نیز دلیل دیگری است که لزوم نظارت و بررسی را کاملا آشکار می سازد».


در پایان این متن باشگاه مس کرمان ضمن اشاره به این نکته که باشگاه مس کرمان آماده ارائه هر گونه کمکی به فدراسیون است، از نهادهای نظارتی خواسته تا بررسی دقیق تری روی اتفاقات دیدار آلومینیوم و مس کرمان داشته باشند.

دیدگاه‌ها