کد خبر : 1693665 | 14 تیر 1399 ساعت 16:10 | 38.1K بازدید | 4 دیدگاه

نصب تونل ضدعفونی آزادی توسط پرسپولیس (عکس)

سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که باید به عنوان میزبان تونل ضدعفونی استادیوم آزادی را تعبیه کند که این اقدام توسط سرخ‌ها انجام شد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی از ساعات دیگر میزبان شاهین بوشهر خواهد بود که بعد از جلسه هماهنگی امروز صبح، به این باشگاه اعلام شد که برای استادیوم آزادی نصب تونل ضدعفونی را در دستور کار قرار گیرد.

 

درخواستی که ابتدا با مخالفت باشگاه پرسپولیس برای حمل و جابجایی این تونل که در استادیوم شهیدکاظمی تعبیه شده، مواجه شد و افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس قصد داشت آنها را نسبت به این موضوع منصرف کند.

 

استادیوم آزادی که استادیوم ملی فوتبال ایران محسوب می‌شود و به تازگی و در زمان فینال لیگ قهرمانان آسیا که پرسپولیس در آن حضور داشت بازسازی شده بود، به زودی باید میزبانی تیم ملی ایران را در انتخابی جام جهانی برعهده داشته باشد. مسوولان پرسپولیس نیز با اشاره به این موضوع و اینکه هزینه میزبانی توسط مجموعه از آنها دریافت می‌شود، خواهان این بودند که این تونل توسط خود مجموعه تعبیه شود.

 

با این حال باشگاه پرسپولیس که بعد از مواجه شدن با این درخواست، مدعی شده بود با توجه به بدون تماشاگر بودن بازی بهتر است که میزبانی‌اش را در مجموعه شهید کاظمی که از نظر پروتکل بهداشتی نیز شرایط قرنطینه و خوبی را دنبال می‌کند، را به عنوان میزبان دیدار با شاهین انتخاب کنند، در نهایت تونل ضدعفونی خود را به استادیوم آزادی منتقل کرد تا همه چیز مهیای انجام این بازی شود.

 

1508380

دیدگاه‌ها