کد خبر : 1693666 | 14 تیر 1399 ساعت 16:20 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

بازیکنان رئال از خیر پاداش قهرمانی گذشتند

هیچ بازیکن رئال در صورت قهرمانی لالیگا و نیز لیگ قهرمانان پاداش دریافت نخواهد کرد.

بازیکنان رئال از خیر پاداش قهرمانی گذشتند

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بازیکنان رئال مادرید و اعضای کادر فنی تصمیم گرفتند تا پاداشی از باشگاه در صورت کسب عنوان قهرمانی لالیگا و چمپیونزلیگ دریافت نکنند.

 

 

1505677

 

 

پیش از شروع مجدد لالیگا و در دوران قرنطینه، بازیکنان رئال پذیرفتند که 10 درصد از دستمزدشان کسر شود و در صورت نیمه تمام ماندن فصل، این درصد به 20 برسد هرچند که در نهایت لالیگا ادامه پیدا کرد و کسر دستمزد روی 10 درصد باقیماند.

طبق ادعای مارکا، رئالی ها قبول کرده اند که در صورت کسب عنوان قهرمانی لالیگا و چمپیونزلیگ، هیچ پاداشی دریافت نکنند. فصل 17-2016 که رئال قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شد، هر بازیکن تا یک میلیون یورو پاداش دریافت کرد اما به دلیل شرایط اقتصادی بد باشگاه پس از کرونا، حالا شاهد فداکاری بزرگی از سوی بازیکنان رئال هستیم.

 

 

1503163

 

 

لازم به ذکر است که پس از شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال به مدت سه ماه، تقریبا همه تیم های لالیگا اقدام به کاهش دستمزد بازیکنان شان کردند و برخی مثل بارسلونا در این زمینه از دولت نیز کمک گرفتند.

 

رئال پس از گذشت 33 هفته از لالیگا با 4 امتیاز بیشتر از بارسا صدرنشین است و در لیگ قهرمانان باید بازی برگشت خود مقابل سیتی را 17 یا 18 مرداد انجام دهد. بازی رفت را سیتی 1-2 در برنابئو پیروز شده بود.

دیدگاه‌ها