کد خبر : 1693671 | 14 تیر 1399 ساعت 16:49 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

اسی مسی و پرسپولیس؛ در جستجوی گل ششم!

اسماعیل شریفات بعد از آن گل خاطره‌انگیزش به پرسپولیس در پیراهن استقلال، حالا بار دیگر باید در ورزشگاه آزادی به مصاف این تیم برود.

اسی مسی و پرسپولیس؛ در جستجوی گل ششم!

به گزارش "ورزش سه" نزدیک به 10 سال از برتری سه گله استقلالی‌ها برابر پرسپولیس در جام حذفی می‌گذرد، بازی خاطره‌انگیزی در وقت‌های اضافی گل‌هایش به ثبت رسید و یکی از گلزنان آن مسابقه اسماعیل شریفات بود؛ ستاره‌ای که بعد از گلزنی فرهاد مجیدی بازوبند کاپیتانی را به او هدیه کرد تا این‌چنین شب فراموش نشدنی را در ورزشگاه آزادی بگذراند. از ترکیب آن روز استقلال بازیکنان بسیاری چون خود فرهاد مجیدی، جواد نکونام، آرش برهانی، کیانوش رحمتی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده و ... از مستطیل سبز خداحافظی کرده‌اند و حتی برخی چند سال است که در لیگ برتر مربیگری هم می‌کنند اما شریفات همچنان در میدان است و بازی می‌کند.

 

ستاره 32 ساله رامشیری که این فصل در شاهین بوشهر توپ می‌زند، عنوان بهترین بازیکن تیمش را هم یدک می‌کشد چرا که در تیم بحران زده شاهین توانسته 2 گل و یک پاس گل به ثمر برساند؛ آمار او برابر پرسپولیس هم جالب است چرا که برابر سرخ‌پوشان پایتخت او توانسته در ادوار لیگ برتر 4 گل به ثمر برساند و یک گل هم که در جام حذفی، برابر پرسپولیس در لباس استقلال به ثمر رسانده بود تا امید اول مهرداد کریمیان جوان در دیدار امشب به شمار رود و به دنبال گل ششم خود برابر پرسپولیس باشد.

 

اسماعیل شریفات که در میان هواداران استقلال به «اسی مسی» شهرت دارد و این روزها کاپیتان شاهینی‌هاست، امشب وظیفه خطیری در ورزشگاه آزادی دارد؛ چرا که شاهین یکی از فانوس به دستان لیگ است و برابر صدرنشین بلامنازع لیگ نوزدهم حداقل باید به یک امتیاز برسد تا بتواند امیدوار به بقا در لیگ بماند و بدون شک شریفات در این راه می‌تواند نقش اساسی را ایفا کند.

 

دیدار دو تیم پرسپولیس و شاهین بوشهر از ساعت 21 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها