کد خبر : 1693672 | 14 تیر 1399 ساعت 16:50 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

جدول لیگ اگر به شش هفته اخیر ختم می‌شد؛

شاهین شهرداری بوشهر سوم جدول است (آمار)

شاگردان مهرداد کریمیان امشب باید به مصاف صدرنشین جدول در ورزشگاه آزادی بروند آن‌هم در شرایطی که به کسب نتیجه و امتیاز از این بازی، نیاز مبرمی دارند.

شاهین شهرداری بوشهر سوم جدول است (آمار)

به گزارش "ورزش سه" پس از کش و قوس‌های فراوان که آیا میشو کرستیچویچ به بوشهر باز خواهد گشت یا خیر، سرانجام رسما مشخص شد این سرمربی به دلیل وجود کرونا علاقه‌ای برای بازگشت ندارد و خیلی زود مهرداد کریمیان دستیار اول او، که در ابتدای فصل و در دوران جدایی عبدالله ویسی هم سکان هدایت بوشهری‌ها را موقتا برعهده گرفته بود تا پایان فصل مسئولیت فنی شاهین را پذیرفت تا بلاتکلیفی به پایان برسد.

 

نکته جالب آن‌که اگر عملکرد شاهین را بخواهیم در نیم فصل دوم و در 6 مصاف قبلی بررسی کنیم، آنها سومین تیم برتر لیگ به حساب می‌آیند؛ چرا که توانستند آن‌ها از سد نساجی، ماشین سازی و پیکان عبور کنند و برابر شهر خودرو و نفت مسجد سلیمان هم با حداقل امتیاز از میدان خارج شدند و تنها در مصاف با شاگردان نکونام بازنده شدند!

 

آن‌ها برای فرار از سقوط و جمع فانوس به دستان لیگ، باید از 8 مصاف باقی‌مانده لیگ نوزدهم که برای آن‌ها هر کدام شبیه به فینال تلقی می‌شود، دست پر از میدان خارج شوند؛ در گام نخست عبور از پرسپولیس و یا توقف شاگردان گل محمدی در خانه، ماموریت شاگردان کریمیان است. سرمربی جوانی که بدون تردید شب دشواری را در ورزشگاه آزادی خواهد گذراند و باید دید سرانجام موفق به حفظ شاهین در لیگ نوزدهم خواهد شد یا خیر؟

دیدگاه‌ها