کد خبر : 1693676 | 14 تیر 1399 ساعت 17:15 | 32K بازدید | 1 دیدگاه

ویکتور فونت:

رئیس بارسا شوم، مسی مادام العمر می ماند

یکی از نامزدهای اصلی پست ریاست باشگاه بارسلونا وعده جالبی به هواداران این باشگاه داد.

رئیس بارسا شوم، مسی مادام العمر می ماند

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی که اخیرا قدم در 33 سالگی گذاشته، به سال های پایانی فوتبالش نزدیک می شود. فوق ستاره آرژانتینی 15 سال است که در سطح اول فوتبال دنیا برای بارسا بازی می کند و همچنان تعیین کننده ترین بازیکن آبی اناری ها محسوب می شود اما شایعات جدایی او روز به روز بیشتر می شوند.

 

 

1508355

 

 

مسی که در تمدید قرارداد قبلی خود، بند جدایی را نیز گنجانده و مختار است هر زمان که بخواهد در مورد آینده اش تصمیم گیری کند، امسال بند فسخ را فعال نکرد و قطعا تا پایان ژوئن 2021 بازیکن بارسا خواهد بود ولی طبق ادعای کادنا سر، او تصمیم گرفته تا مذاکرات تمدید با کادر مدیریت فعلی را متوقف کند و تا سال بعد منتظر بماند. سال آینده بارتومئو رئیس فعلی از سمت خود کنار خواهد رفت و انتخابات جدید ریاست باشگاه برگزار خواهد شد.

 

ویکتور فونت یکی از نامزدهای ریاست بارسلونا به "توتو مرکاتو وب" گفت:« مسی را نباید آزرده خاطر کرد. واضح است که در پروژه های من برای ریاست بارسا لئو مسی جایگاه ویژه ای دارد و اطمینان دارم که او سال های بیشتری برای بارسا بازی خواهد کرد.

مسی بازیکن بارسلونا و افسانه زنده باشگاه است. اسطوره ها هرگز از یاد نمی روند و معتقدم مسی نه تنها باید فوتبالش را در بارسا تمام کند که پس از بازنشستگی هم باید نقش مهمی در باشگاه داشته باشد. من اگر رئیس بارسلونا شوم، مسی را مادام العمر حفظ خواهم کرد.»

 

 

1508069

 

دیدگاه‌ها