کد خبر : 1693679 | 14 تیر 1399 ساعت 17:48 | 29.6K بازدید | 2 دیدگاه

پس از ادعای جنجالی کادناسر

ادعای آرژانتینی ها در مورد تیم بعدی لیونل مسی

یک خبرنگار آرژانتینی ادعا کرد که منچسترسیتی در حال برنامه ریزی برای شروع مذاکرات با لیونل مسی است.

ادعای آرژانتینی ها در مورد تیم بعدی لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته کادناسر گزارشی عجیب در مورد افزایش روند نارضایتی لیونل مسی از شرایط باشگاه باسلونا و احتمال جدایی این بازیکن را منتشر کرد. لیونل مسی در سال های اخیر از تغییرات کادر فنی در این باشگاه رضایت نداشته و مشکلاتی علنی با مدیران بارسلونا از جمله اریک آبیدال نیز داشته است.

طبق گزارش این منبع معتبر، مسی قصد ندارد با کادر مدیریتی فعلی بارسا مذاکراتش را ادامه دهد و همه چیز را به پس از انتخابات ریاست باشگاه در سال 2021 موکول خواهد کرد.

 

 

1507860

 

 

بعد از انتشار این گزارش، گمانه زنی ها در مورد مقصد بعدی این فوق ستاره شروع شده است.

کریستین مارتین خبرنگار آرژانتینی در حساب توئیتر خود ادعا کرد که سران سیتی در حال برنامه ریزی برای جذب لیونل مسی هستند و در صورتی که بتوانند حکم محرومیت 2 ساله فیفا از حضور در لیگ قهرمانان را برگردانند، به طور جدی برای این مهم اقدام خواهند کرد:« احتمال جدایی مسی از بارسا و پیوستن او به سیتی، حالا یک واقعیت است. منابع من در انگلیس و کاتالونیا این را تایید کرده اند. فاکتورهای ورزشی و غیر ورزشی در این زمینه دخیل خواهند بود.»

 

حضور پپ گواردیولا و سرخیو آگوئرو می تواند انگیزه های لازم را به مسی برای پیوستن به سیتی بدهند؛ ضمن اینکه باشگاه انگلیسی از سال ها پیش در پی به خدمت گرفت نابغه آرژانتینی است.

چندی پیش مالک این باشگاه اعتراف کرد که در مقطعی با مسی وارد مذاکره شدند ولی او هر سه پیشنهاد باشگاه که از لحاظ مالی بسیار هم خوب بود را رد کرد و گفت که به خاطر عشق به بارسا قصد ترک این باشگاه را ندارد.

 

 

1508355

 

دیدگاه‌ها