کد خبر : 1693686 | 14 تیر 1399 ساعت 18:02 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت امیدوارانه دژاگه بعد از استراحت 4 ماهه

آرزوی مشترک تراکتور و تیم ملی؛ حال اشکان خوب باشد

اشکان دژاگه که در حدود ده روز پیش اعلام کرده بود به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا به ایران بازنمی گردد ، بازگشته و تراکتور را در ادامه مسابقات همراهی می کند.

آرزوی مشترک تراکتور و تیم ملی؛ حال اشکان خوب باشد

به گزارش" ورزش سه"، برخی دلیل بازگشت اشکان دژاگه به ایران را مساله تیم ملی می دانند اما هرچه هست بازگشت این ستاره تیم ملی در این مقطع بیش از همه به نفع تراکتور خواهد بود.


اشکان در اولین سال حضورش در تراکتور عملکرد بدی نداشت ، او در 24 بازی برای این تیم و در مجموع 2048 دقیقه 6 گل زد هرچند تراکتور نتوانست سهمیه آسیایی را بگیرد تا همه چیز به این فصل موکول شود اما در سالی که تراکتور بازهم با چالش تغییر سرمربی مواجه بود 18 بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت و در دو بازی برابر سایپا و شهرخودرو که هر دو هم با برتری سه بر یک تراکتور به پایان رسید برای این تیم تا اینجای فصل گلزنی کرده است.


البته که عملکرد دژاگه در این فصل از فوتبال ایران نیز مثل سال گذشته پرفراز و نشیب بوده است. او انگار گاهی که از نظر انگیزشی و روحی شرایط خوبی دارد ، همان اشکان که بازی هایش را در تیم ملی دیده بودیم می شود اما در برخی مواقع نحوه بازی و حتی ایست و استیلش در زمین تصویری از بی حوصلگی می دهد.


او در این فصل در 14 مسابقه از 18 بازی توسط مربیان تعویض شده است و این شاید نشان بدهد که هافبک ملی پوش تراکتور از نظر بدنی مثل سال های قبل نبوده اما او هر وقت آماده بود ، نمایشی در حد نامش برای این تیم داشت.


اشکان بعد از یک استراحت چند ماهه در کنار خانواده اش به ایران بازگشته است. این استراحت می تواند انرژی و انگیزه کافی را به او برای درخشش در هشت بازی باقیمانده تراکتور را بدهد. دراگان اسکوچیچ حتما با دقت بازی های اشکان را نگاه خواهد کرد چرا که تیم ملی برای بازی های دشوار مقدماتی جام جهانی به تجربه و توانایی ستاره هایی مثل دژاگه نیاز دارد.


دژاگه شاید در بازی امشب برابر صنعت نفت برای بازی کردن آماده نباشد اما تراکتور برای کسب رتبه ای خوب در جدول و گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان به آمادگی او در هفته های آینده نیاز دارد.

دیدگاه‌ها