کد خبر : 1693687 | 14 تیر 1399 ساعت 18:13 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم مجیدی بعد از بازی با ما در مربیگری موفق باشد

افاضلی: به خاطر این مسائل مخالف ادامه لیگ بودم

در شرایطی که استقلال با توجه به شرایط شکل گرفته سفر خود را به عسلویه ترتیب نداد، هومن افاضلی با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط پارس جم پرداخت.

افاضلی: به خاطر این مسائل مخالف ادامه لیگ بودم

 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با توجه به مثبت شدن تعداد بیشتری از بازیکنان و اعضای کادرفنی‌اش در تست دومی که امروز داشته، از سفر به عسلویه منصرف شد و این در حالیست که طبق برنامه قرار است آنها فردا با پارس جنوبی مصاف دهند. هومن افاضلی، سرمربی پارس جنوبی با حضور در نشست خبری درباره شرایط این دیدار گفت: استقلال بازیکنان خوب و بزرگی دارد که هر کدام در هر تیمی قادر به تاثیرگذاری هستند. 12-13 بازیکن این تیم در امید با آنها کار کردم و از پتانسیل آنها باخبر هستم. 3-2 بازیکنی که مصدوم هستند هم می‌تواند تاثیر روی بازی آنها بگذارد. این بازی متفاوتی برای ما و هم استقلال است. استقلال شرایط بعد از بازی با فولاد تحت فشار قرار دارد و امیدوارند نتیجه بهتری بگیرند. با انگیزه کامل وارد زمین می شوند. بازی سخت و قشنگی خواهد بود.

 

افاضلی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: ما هفت بازیکن مصدوم داریم. در بازی قبلی علیرغم مصدومیت دو بازیکن از آنها سود بردیم. اما شرایط اینکه از ابتدا بتوانیم از آنها سود ببریم را نمی دانم و بعد از تمرین امروز مشخص خواهد شد.

وی درباره شرایط داوری نیز گفت: تمام دو روز گذشته تلفن های زیادی داشتم از دوستان و کسانی که حتی در جامعه داوری هستند، این موضوع را گفتند که فضای داوری ناامن است و اتفاقات بازی قبلی استقلال فشار زیادی روی آنها گذاشته است. با توجه به اینکه استقلال تیم بزرگی است فضای رسانه‌ای هم علاقمند به موفقیت آنها هستند و این فشار را روی داور زیاد می کند و شرایط داوری را سخت خواهد کرد. امیدوارم آقای بنیادی فر بعد از بازی موفق ترین فرد زمین باشد و آنچه که عدالت باشد رعایت شود و امیدوارم تحت مسائل حاشیه ای پیش نرود و با تمرکز بالا داوران در این بازی قضاوت کنند. صادقانه بگویم نگرانم هستم و دغدغه داوری را دارم و امیدوارم بازی فردا بدون مشکل باشد.

افاضلی درباره لغو احتمالی بازی و تست مثبت کرونای بازیکنان نیز گفت: فضایی که کار می کنم مساله کرونا دغدغه تمام تیم هاست و با در نظر گرفتن این مساله پیش از شروع تمرینات هم مخالف برگزاری مسابقات بودم. منتهی تشخیص کسانی که تصمیم گیرنده هستند برگزاری مسابقات بودند. امروز برای استقلال پیش آمده و البته تا جایی که می دانم تعداد 8 نفر مربوط به کادر هم بوده است. در هر حال جای تاسف دارد و امیدوارم هر چه زودتر خوب شوند. حضور آنها بازی را قشنگ تر می کرد اما امروز گریبان استقلال را گرفته و فردا امکان دارد برای ما پیش بیاید. استقلال اما بنیه بازیکنی بهتری دارد اما مثلا اگر برای ما پیش بیاید با توجه به شرایط بازیکنی ما کاملا دچار مشکل خواهیم شد. همه تیم‌ها حتی در لیگ دسته اول و پایین تر در معرض این خطر هستند و امیدوارم خداوند عنایت کند و اتفاق فاجعه آمیزی برای تیم ها پیش نیاید.

 

سرمربی پارس جنوبی درباره شرایط فرهاد مجیدی و آینده اش در این تیم گفت: من مجیدی را خیلی سال است که می شناسم. مجیدی در دوره تیم ملی هم می شناسم و حتی در دوره قبل تر که با بهمن تمرین می کردم ایشان بازیکن تیم امید آن تیم بود که استعداد محسوب می شد. او سال بعدش تیم بزرگسالان شد و از آن موقع می شناسم. او بازیکن برجسته و محبوب هواداران و سرمایه اجتماعی این باشگاه است. هرچند در مربیگری گام اولش را پشت سر می گذارد اما مایه و پتانسیل را به عنوان مربی جوان نشان داده و البته شرایط استقلال بعد از استراماچونی سخت است. کلا وقتی در وسط فصل مربیگری تیمی را قبول می کنی سخت تر است و فشار در استقلال هم خیلی زیاد است. نمی دانم فرهاد با استقلال به کجا می رسد و امیدوارم موفق باشد جز بازی با ما. امیدوارم این سرمایه ای که از دوره بازی شکل داده را در مربیگری هم استفاده کند.

افاضلی درباره عدم حضور خبرنگاران در استادیوم ها گفت: فوتبال بدون هواداران اصلا قشنگ نیست. هواداران فوتبال را جذاب می کند. تفاوت فوتبال با دیگر رشته ها همین هواداران است. آن چیزی که این زیبایی را قابل رویت می کند رسانه ها و خبرنگاران هستند. قشر زحمتکش خبرنگاران که به اندازه زحمت مزد نمی گیرند اما مدام مشغول این کار هستند نقش زیاد و پررنگی در فوتبال دارند. متاسفم  که آنها را در ورزشگاه نمی بینم و جای آنها خالی است و امیدوارم زودتر برگردند و در شرایط عادی کار کنیم. این روز خیلی مهم به رسانه های ورزشی تبریک می گویم و برای آنها بهترین آرزوها را دارم.

 

دیدگاه‌ها