کد خبر : 1693701 | 14 تیر 1399 ساعت 19:10 | 4.8K بازدید | 1 دیدگاه

کرونا با لغو یک بازی تمام نمی‌شود

فکری: تابع دستور سازمان لیگ هستیم

سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری تیمش پیش از دیدار با فولاد خوزستان حاضر شد.

فکری: تابع دستور سازمان لیگ هستیم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی جدید تیم نساجی بعد از دو بازی خارج از خانه، در نشست خبری تیمش پیش از بازی فولاد در قائمشهر گفت: خیلی خوشحالم که بعد از چند سال به شهر خودم و تیم نساجی برگشتم؛ واقعا جای خوشحالی دارد که این تیم در لیگ برتر حضور دارد و باید به مردم این شهر و مازندران تبریک بگویم چرا که حق‌شان است در لیگ برتر تیم داشته باشند. امیدوار هستیم با تلاش همه مسئولان شهری و استانی با قدرت در لیگ برتر همچنان نساجی حضور پیدا کند، از مدیران هواپیمایی وارش ممنونم چرا که کاملا در اختیار ما هستند و با ما همراهی می‌کنند چرا که تیم در این شرایط آماده‌تر و سرحال تر است.

 

وی درباره شرایط تیمش توضیح داد: بعد از بازی تراکتور، تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان روحیه خوبی بعد از برد در تبریز داشتند؛ تذکرات کافی را برای نداشتن غرور کاذب به بازیکنانم دادم و تلاش کردیم تا کامل آماده بازی با فولاد شوند و بتوانیم نتیجه بازی را کسب کنیم. نتیجه بازی مهم است اما ما همه توان‌مان را برای آماده سازی تیم گذاشتیم و هر نتیجه‌ای در میدان رقم بخورد، دست خداست و امیدوارم فردا بازی خوبی رقم بخورد و هواداران‌مان از نتیجه بازی راضی باشند.

 

فکری در واکنش به اتفاقات رخ داده برای تیم‌های استقلال و فولاد هم افزود: ما هم در جلسات تمرینی‌مان تمام تلاش خود را انجام دادیم تا مشکلی برای بازیکن یا مجموعه تیم پیش نیاید؛ ما تابع سازمان لیگ و فدراسیون هستیم و هر تصمیمی داشته باشند، تبعیت می‌کنیم. برای بازی فردا هم آماده هستیم و اگر با توجه به شرایط بخواهند تصمیمی بگیرند، امیدوارم بهترین تصمیم را سازمان لیگ بگیرند. اگر بخواهند بازی را به تعویق بیندازند، دیگر فرصتی برای برگزاری نیست و باز جدول برگزاری مسابقات به هم ریخته می‌شود و امیدوارم سازمان لیگ بهترین تصمیم را در اینباره بگیرند و بدون شک تصمیمی برای لغو هست، پایان یافتن مسابقات می‌تواند راهکار بهتری باشد چرا که قرار نیست با لغو یک بازی، کرونا تمام شود.

دیدگاه‌ها