کد خبر : 1693711 | 14 تیر 1399 ساعت 19:28 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی تیم دوم بایرن و تاریخ سازی در فوتبال آلمان

تیم دوم بایرن مونیخ به مقام قهرمانی مسابقات دسته سوم فوتبال آلمان دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بایرن مونیخ فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا را خیلی خوب آغاز نکرده بود اما برکناری سرمربی کروات این تیم یعنی نیکو کواچ و روی کار آمدن هانسی فلیک اوضاع را برای باواریایی‌ها تغییر داد و باعث شد که این تیم نه تنها به یک مدعی در فوتبال آلمان بلکه حتی در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

 

بایرن مونیخ بازی های خود را بعد از شروع مجدد رقابت های بوندس لیگا یکی پس از دیگری با پیروزی پشت سر گذاشت تا این تیم باز هم مطابق انتظار و با 13 امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم جدول یعنی دورتموند به مقام قهرمانی بوندسلیگا دست پیدا کند.

 

 

1508425

 

 

نکته جالب دیگری که درباره باشگاه بایرن مونیخ وجود دارد به این موضوع برمی‌گردد که تیم دوم آنها نیز که به تازگی راهی دسته سوم فوتبال آلمان شده بود، به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافت. این اما یک اتفاق تاریخی در فوتبال آلمان به حساب می‌آید چرا که پیش از این هیچگاه تیم دوم قهرمان بوندسلیگا به قهرمانی در سطح دیگر فوتبال آلمان دست نیافته بود.

 

نکته قابل توجه این که تیم دوم بایرن مونیخ نمی‌تواند از دسته سوم بالاتر بیاید زیرا این یک قانون در فوتبال آلمان محسوب می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که سرمربی گری تیم دوم بایرن مونیخ بر عهده برادرزاده اولی هوینس یعنی سباستین هویتی بوده است.

دیدگاه‌ها