کد خبر : 1693763 | 14 تیر 1399 ساعت 22:11 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونیو کونته: علاقه زیادی به سینیشا دارم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد تیمش کار دشواری مقابل بولونیا خواهد داشت.

آنتونیو کونته: علاقه زیادی به سینیشا دارم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در آخرین دیدار نمایش درخشانی برابر برشا ارائه داد و با شش گل این تیم را در هم کوبید تا با روحیه ای بالا به مصاف بولونیا برود. آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از دیدار حضور یافت و به تمجید از سینیشا میهایلووسیچ، سرمربی تیم حریف پرداخت.

 

آنتونیو کونته گفت: "شوق و میل به پیروزی باید همیشگی باشد. هنگامی که برای آغاز تمرین به سمت کمپ می رویم، این شور و شوق به زمین منتقل می شود. تیم اینتر در حال حاضر خوب کار می کند و می خواهد کار بزرگی را انجام دهد. می دانیم که از لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی قرار خواهیم داشت و فکر می کنم یک بازی فوق العاده در انتظار خواهد بود.

 

1484293

 

بولونیا بازیکنانی باکیفیت و یک سرمربی بزرگ به نام سینیشا میهایلوویچ در اختیار دارد. پالاسیو بسیار خوب بازی می کند و در بازی اوایل فصل در مقابل ما فوق العاده عمل کرد. او بازیکن بسیار باهوشی است که در خدمت تیم بازی می کند. در همین حال سینیشا تمام ارزش هایش را در مربیگری نشان داده و او شخصیت بزرگی است که من بسیار بسیار به او علاقه دارم و احترام زیادی برای میهایلوویچ قائلم. می دانیم که بازی سختی در انتظار است و باید برای کسب پیروزی همه کار بکنیم.

 

برتری با شش گل برابر برشا؟ این واقعیت که شش بازیکن مختلف در یک بازی موفق به گلزنی شدند به این معنی است که بازیکنان مختلفی به حمله اضافه می شوند و ما یک بازی تهاجمی ارائه می دهیم. ایجاد تغییر در ترکیب اصلی و استفاده از سیستم چرخشی برای اینتر لازم است و رقابت را در تیم افزایش می دهد."

دیدگاه‌ها