کد خبر : 1693774 | 14 تیر 1399 ساعت 22:18 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

شماره 11 اخراج شد؛ کارت قرمز چهارگانه سرخ

کامیابی نیا در مسیر توصیه جنجالی علی پروین

کمال کامیابی نیا در بازگشت دوباره به استادیوم آزادی تنها تا دقیقه 43 در زمین دوام آورد و روی خطای خطرناکی که داشت وحید کاظمی را مجبور به نشان دادن کارت قرمز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک دفاعی جنگنده پرسپولیس با تصمیم قاطع از سوی داور مواجه شد تا تیمش مجبور شود 10 نفره بازی را دنبال کند و کار سختی برابر قعرنشین جدول برای دستیابی به پیروزی پیش رو داشته باشد.

 

کمال کامیابی نیا که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در ادامه فصل و در روزهای پایانی نیم فصل اول به جمع بازیکنان در ترکیب اصلی اضافه شده بود تا این تیم با قدرت بالاتری در میانه میدان برای تصاحب چهارمین جام علیه رقبا حاضر شود، در دیدار برابر شاهین بوشهر با دریافت کارت قرمز، حضوری کوتاه مدت در ترکیب این تیم پشت سر گذاشت.

علی پروین چندی پیش در توصیف کمال کامیابی نیا جمله جالبی مطرح کرده بود و گفت: کمال را دوست دارم، از جنس بازیکنان دوره خودم است. همان هایی که مثل هاشمی نسب، علی انصاریان و بهروز رهبری فرد یا توپ یا بازیکن حریف! اصلا کارت قرمز که می‌گرفتند حال می‌کردم!

 

 

 

 

 

 

 

 

توصیف اسطوره باشگاه پرسپولیس با اشاره به قدرت جنگندگی بالای این هافبک دفاعی در میانه میدان سرخپوشان، در بازی با شاهین به خوبی نمود پیدا کرد. جایی که شاهینی‌ها قصد داشتند در ضدحمله تدارک دروازه بوژیدار رادوشوویچ را داشته باشند و با خطای کامیابی نیا متوقف شدند تا وحید کاظمی که کم از او تصمیمات جنجالی سراغ نداریم اینبار با کارت قرمز به استقبال شماره 11 سرخ‌ها بیاید و تیم یحیی گل محمدی را 10 نفره کند.

 

اخراجی که البته جنجالی چند دقیقه ای نیز در پی داشت و هم در زمین و هم بیرون از آن در منطقه فنی باعث جنجال و درگیری بزرگی شد. بازیکنان دو تیم که بعد از تصمیم داور بازی به یکدیگر پریده بودند، با میانداری وحید کاظمی و دریافت کارت مشکل پور به کار پایان دادند اما روی نیمکت پرسپولیس اعتراض همچنان ادامه داشت تا منجر به اخراج حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی نیز شود.

مطهری که به تصمیم وحید کاظمی معترض بود و اعتقاد داشت داور پیش از این روی خطای شاهینی‌ها نیز می‌توانست تصمیمی مشابه را اتخاذ کند اما مدارا کرده بود، با شدت گرفتن اعتراضش از نیمکت اخراج شد و البته لحظاتی نیز بازی به دلیل اختلاف نظر میان کادر داوری روی صحنه اخراج هم متوقف شد. در نهایت وحید کاظمی تصمیم کمک اولش را وتو کرد و به کمال کامیابی نیا دستور خروج از زمین را داد.

 

اکنون پرسپولیس یک نیمه باید 10 نفره برابر شاهین بوشهر قرار گیرد و البته امیدوار باشد بتواند مقابل قعرنشین جدول با دستیابی به نتیجه لازم، اختلاف 10 امتیازی خود را در هفته بیست و دوم حفظ کند و باید دید آیا این اتفاق از سوی آنها رخ خواهد داد یا خیر.

 

یحیی گل محمدی در ابتدای نیمه دوم با توجه به این اخراج، تغییراتی در ترکیب تیمش نیز داد و با خارج کردن مهدی عبدی، مهاجم گلزن هفته گذشته تیمش، بشار رسن را به زمین فرستاد تا میانه میدان را در اختیار داشته باشد و با قدرت نفوذ مهدی ترابی و اضافه شدن این هافبک به علی علیپور، شرایط را برای گلزنی تیمش نیز ایجاد کند.

دیدگاه‌ها