کد خبر : 1693776 | 14 تیر 1399 ساعت 22:43 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

پوکر کمال در کارت قرمز مستقیم ! (عکس)

کمال کامیابی نیا برای چهارمین بار در طی 5 سال حضورش در پرسپولیس، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس و شاهین در نیمه اول، کمال کامیابی نیا بازیکن سرخپوشان به دلیل خطای خشن روی پای بازیکن شاهین توسط وحید کاظمی داور این مسابقه، با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد.


این چهارمین باری است که کامیابی نیا با لباس پرسپولیس کارت قرمز مستقیم می گیرد. پیش از این، او در لیگ شانزدهم و در دیدار مقابل تراکتور سازی در حالیکه تیمش با 3 گل از حریف پیش بود، به دلیل درگیری با فرزاد حاتمی توسط بیژن حیدری از زمین مسابقه اخراج شد تا دیدار هفته بعد که مقابل استقلال بود را از دست بدهد. پرسپولیس آن دربی معروف را با نتیجه 3 – 2 به شاگردان منصوریان واگذار کرد.

 

1508557

 


دیگر اخراج مستقیم کمال برمیگردد به لیگ قهرمانان آسیا و دیدار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان و جایی که مانینگ داور چینی آن مسابقه، کامیابی نیا را به دلیل خطای خشن، در دقیقه 15 از زمین بازی اخراج کرد. پرسپولیس در نهایت آن بازی را 3 – 1 برنده شد.

 

1508556


سومین اخراج مستقیم این بازیکن کلیدی سرخپوشان نیز برمیگردد به دیدار برگشت مقابل سپاهان در فصل قبل که در دقایق پایانی این مسابقه، علیرضا فغانی داور دیدار به دلیل درگیری کامیابی نیا و کیروش استنلی، این 2 بازیکن را از زمین مسابقه اخراج کرد. آن دیدار در نهایت 1 - 1 مساوی به پایان رسید.

 

1508558

 


حالا و امشب در دیدار مقابل شاهین بوشهر، کامیابی نیا توسط وحید کاظمی با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد تا هم خودش برای چهارمین بار با کارت قرمز مستقیم اخراج شود و هم پرسپولیس در نیمه ی دوم 10 نفره کار را دنبال کند.

 

1508559

دیدگاه‌ها