کد خبر : 1693792 | 14 تیر 1399 ساعت 23:19 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

فراموشی لحظه‌ای سرمربی پیکان بعد از برد بزرگ

ویسی:با شکست مغموم نشدیم با برد هم مغرور نمی‌شویم

سرمربی پیکان بعد از برد بزرگ هفته تا به اینجا برابر ذوب آهن اشتباه عجیبی در نشست خبری داشت.

ویسی:با شکست مغموم نشدیم با برد هم مغرور نمی‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی چهارگله پیکان مقابل ذوب آهن ضمن اینکه توانست طلسم دو ساله عدم پیروزی ویسی در لیگ برتر را بشکند، پیکانی‌ها را بعد از 17 سال در فولادشهر به پیروزی رساند. البته اشتباه عجیب ویسی در پایان بازی و نشست خبری حاشیه بزرگی را شکل داد، جایی که او نتیجه هفته گذشته تیمش را فراموش کرده بود و تصور می‌کرد مقابل پرسپولیس به تساوی رسیده‌اند و حتی یک بار هم پرسید "اصلا هفته قبل بازی داشتیم یا این بازی اول مان بود!". در ادامه نشست خبری ویسی را بعد از پیروزی بزرگ تیمش را مشاهده می‌فرمایید.

 

ویسی درباره پیروزی تیمش برابر ذوب آهن با نتیجه خیره کننده 4 - 1 گفت: یک بازی سنگین و پراسترس بود برای هر دو تیم بود. وضعیت مناسبی در جدول هر دو تیم نداشتند. ما تمام تلاش مان را در طول هفته گذشته روی ضعف خودمان داشتیم تا خط دفاعی مان با ترس بیشتری بازی کند و موفق هم بودند در این بازی، هرچند گل اول را خوردیم اما تیم ما در زمین حریف گل خوردیم اما از هم نپاشیدیم و توانستیم با چهار گل ذوب آهن قدرتمند را شکست دهیم. جایگاه ذوب اهن اینجا نیست همانطور که جایگاه پیکان را هم همه کارشناسان می گویند اینجا نبود و هم ما و هم ذوب روند خوبی را دنبال کنیم.

سرمربی پیکان درباره اینکه آیا این برد آنها را از بحران خارج خواهد کرد گفت: ما به این برد نیاز داشتیم تا به خودباوری برسیم. هرچند من به این بچه ها ایمان داشتیم و بارها هم گفتم تیم فوق العاده ای هستیم. ما همانند دیدارهایی که باختیم و مغموم نشدیم در این بازی و بعد از برد هم مغرور نخواهیم شد.

 

ویسی درباره ثبت 4 گل برابر ذوب آهن گفت: فکر این تعداد گل را نمی کردم اما در طول تمرینات هفته گذشته این انگیزه و تلاش را در بین بازیکنانم می دیدم. بعد از باختی که هفته نوع تمرینات که دیدم، مساوی کردیم یا باختیم؟ (ویسی در این لحظه به اشتباه تصور کرد در بازی هفته گذشته مقابل پرسپولیس بازی را با تساوی خاتمه داده و در این باره سوال کرد!) بعد از باخت به پرسپولیس بازیکنان برگشتند و به خودباوری رسیدیم.

سرمربی پیکان درباره اوت انداز جدید و ناشناخته تیمش نیز گفت: او 3-2 سال است که در پیکان است اما بازی نکرده بود. او در طول هفته گذشته خیلی خوب تمرین کرده بود و روی این اوت ها برنامه ریزی کرده بودیم. تمام بچه ها را روی تیر یک فرستادیم که آنها (ذوبی ها) فکر کنند پرتاب او به آن منطقه نمی رسد و یکی از سرزن ها به تیر دو رفت و گل زدیم و از او راضی هستیم.

 

ویسی در پایان درباره تغییراتی که در این بازی داشت گفت: آنالیزی که داشتیم مجبور به این تغییرات شدیم. آرایش ما در نیمه اول خوب بود ولی در مجموع جوانان خوبی داریم که آینده درخشانی خواهند داشت و مسلما از آنها بیشتر استفاده خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها