کد خبر : 1693794 | 14 تیر 1399 ساعت 23:27 | 57.3K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: از جمله آخر بازی رونالدو تعجب کردم

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس در مجموع از نمایش تیمش مقابل تورینو رضایت دارد.

ساری: از جمله آخر بازی رونالدو تعجب کردم

به گزارش "ورزش سه"، امروز یوونتوس در دربی دلاموله موفق شد با چهار گل تورینو را مغلوب کرده و با اقتدار در صدر جدول سری آ قرار گیرد. مائوریتزیو ساری در پایان بازی در مورد گل کریستیانو رونالدو با ضربه ایستگاهی و نمایش خوب پائولو دیبالا صحبت کرد.

 

مائوریتزیو ساری گفت: "ما می دانستیم که این بازی آسان نخواهد بود، اما ما زود پیش افتادیم و خیلی سریع برتری مان را دو برابر کردیم. شاید این مسئله به ما به اشتباه احساس امنیتی داد، بنابراین گل تورینو باعث شد تا کنترل مسابقه را از دست بدهیم. ما در آغاز نیمه دوم کمی آشفته بودیم، اما بعد از زمان استراحت کیفیت مان را نشان دادیم.

 

1484038

 

ضربه آزاد رونالدو؟ حقیقتا فکر نمی کردم این روند او را اذیت کند و از این موضوع متعجب شدم، اما رونالدو آخر بازی گفت بالاخره موفق شدم.

 

من رابطه ای قوی با دیبالا دارم، ما با یکدیگر صادق هستیم و من هیچ وقت کوچکترین تردیدی در مورد او نداشتم. او فصل گذشته فقط کمی بدشانس بود، من همیشه به دیبالا می گفتم که چگونه باید تمرین و بازی کند. من فکر می کنم توانسته ام دیبالا را متقاعد کنم که باید به رونالدو نزدیک تر بازی کند و برای رسیدن به توپ خیلی عقب و داخل زمین خودمان نیاید.

 

من صادقانه از کیفیت خوان کوادرادو غافلگیر نشده ام و همه ما ین موضوع را می دانستیم ، اما کار سخت برای او دفاع کردن است."

دیدگاه‌ها