کد خبر : 1693811 | 15 تیر 1399 ساعت 00:08 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: همه بازیکنان آرسنال باید پیشرفت کنند

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از نمایش تیمش مقابل ولورهمپتون و کسب پیروزی این تیم رضایت دارد.

آرتتا: همه بازیکنان آرسنال باید پیشرفت کنند

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز موفق شد با دو گل مقابل ولوز به برتری دست یافته و شرایط خود را کمی در جدول بهبود بخشد. میکل آرتتا، سرمربی جوان و اسپانیایی آرسنال در پایان این بازی به تمجید از گلزنان تیمش پرداخته و مدعی شد تلاش می کند کیفیت همه بازیکنان زیر نظر او پیشرفت کند.

 

میکل آرتتا گفت: ما گل های زیبایی به ثمر رساندیم که مورد علاقه من بود. من قبل از آغاز مسابقه تردیدهای زیادی در مورد ترکیب تیم و انتخاب بازیکنان داشتم. ساکو گل بسیار زیبایی به ثمر رساند. او وقتی اتفاقات مطابق میل پیش نمی رود به شدت تلاش می کند و من به این ویژگی این بازیکن علاقه دارم. ساکا توانایی زدن چنین گل هایی را دارد و وقتی وارد محوطه جریمه می شود بسیار سنجیده عمل می کند.

 

1508607

 

من از گلزنی الکساندر لاکازت نیز بسیار خوشحالم. با توجه به تمرینات لاکازت و سبکی که پیاده می کند، او سزاوار چنین گلی بود. ما سعی می کنیم به هر بازیکن کمک کنیم تا پیشرفت کرده و احساس کند که به آنها اعتماد داریم. اگر آنها بتوانند به موفقیت دست یابند پاداش می گیرند.

 

شکودران مصطفی از زمان پیوستن من به آرسنال واقعا خوب بازی کرده و امروز نیز او بازیکن محوری بود. مصطفی و دنی سبایوس برای 45 دقیقه اول بازی خودشان را خوب دیکته کردند و آنچه نیاز داشتیم را در زمین انجام دادند."

دیدگاه‌ها