کد خبر : 1693836 | 15 تیر 1399 ساعت 02:29 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

فرانک لمپارد: همه بازی ها پرفشار هستند

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی اذعان داشت تیمش در مورد جزیات کوچک برابر واتفورد موفق عمل کرده است.

فرانک لمپارد: همه بازی ها پرفشار هستند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در آخرین بازی در دربی لندن مغلوب وستهام شده بود، امشب برابر واتفورد نمایش درخشانی ارائه داد و موفق شد با سه گل این تیم را مغلوب کند. فرانک لمپارد در پایان بازی از بازیکنانش تمجید کرده و ابراز امیدواری کرد مصدومیت انگولو کانته نیز جدی نباشد.

 

فرانک لمپارد گفت: "بازی کردن در مقابل تیمی که عقب بازی می کند آسان نیست، اما ما نمایش خوبی ارائه دادیم. در نیمه اول ضریب امنیت بالاتر بود و در 45 دقیقه دوم شرایط کمی خطرناک شد، اما ما مقابل تیمی بزرگ موفق به ثبت کلین شیت شدیم.

 

1508647

 

شما باید به واتفورد احترام بگذارید و از بازیکنان لازم برای غلبه بر آنها برخوردار باشید. باید در این مواقع ریسک پذیر باشید و پاس گل میسون مونت در صحنه گل اول اینگونه بود. برای شکستن قفل خط دفاعی حریف باید از چنین کیفیتی برخوردار باشید.

 

نمایشی مستحکم ارائه دادیم و می دانستیم ممکن است ضربات ایستگاهی برایمان خطرساز شود، اما امشب به خوبی به این صحنه ها واکنش نشان دادیم. حالا همه بازی ها پرفشار هستند. در بازی با وستهام می دانستیم می توانیم سوم شویم و به همین دلیل تحت فشار بودیم. در بازی امشب در مورد ما جزئیات کوچک درست عمل کردیم و من از این روند خوشحال شدم.

 

نام جورجینیو در برنامه های من قرار دارد. انگولو کانته دچار مشکل جزئی از ناحیه همسترینگ شده و فردا مورد آزمایش قرار می گیرد. امیدوارم کانته در بازی سه شنبه شب برابر پالاس حاضر باشد، زیرا غیبت او مشکل ساز خواهد بود.

دیدگاه‌ها