کد خبر : 1693838 | 15 تیر 1399 ساعت 08:11 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت مدافع ایرانی در بدرقه با شکوه؛

حسینی از لیست ترابزون اسپور خط خورد

ترابزون اسپور بدون ملی پوش ایرانی خود به مصاف گالاتاسرای خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، سید مجید حسینی که پس از دوری‌های پیاپی در فهرست و نیمکت‌نشینی‌های متوالی در ترابزون اسپور، در دو دیدار رسمی به ترکیب رسیده بود، با یک اخراج مجددا به شرایط نامناسب قبل بازگشت که جایی در لیست تیمش ندارد.

 

این مدافع ایرانی طی هشت مسابقه متوالی که چهار بازی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد و در چهار دیدار دیگر هم کاملا نیمکت‌نشین بود، در دیدار جام حذفی مقابل فنرباغچه ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت که عملکرد خوبی هم ارائه داد تا موجب شود در سوپر لیگ هم پس از مدت‌ها فرصت بازی را پیدا کند.

 

1508650

 

حسینی در هفته بیست و هشتم سوپر لیگ ترکیه جزو ترکیب ترابزون اسپور مقابل آلانیا اسپور بود و در حالی که تیمش با نتیجه ۲ بر یک پیش بود، در دقیقه ۸۰ با یک خطای شدید که البته با سختگیری داور همراه بود، کارت قرمز گرفت و در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیز آلانیا گل تساوی را به ثمر رساند که این اتفاقات سریالی کاری کرد تا مدافع ایرانی با انتقادات تندی مواجه شود.

 

مدافع ایرانی ترابزون اسپور که در دیدار اخیرشان به دلیل محرومیت حضور نداشت، امشب(یکشنبه) نیز نمی‌تواند در دیدار حساس تیمش مقابل گالاتاسرای به میدان برود و یک بازی دیگر را هم از دست داده است.

 

ترابزون اسپور در حساس‌ترین مسابقه هفته سی‌اُم سوپر لیگ ترکیه مهمان گالاتاسرای رده چهارمی که ۶ امتیاز از آنها کمتر دارد، خواهد بود ولی سید مجید حسینی در این مسابقه حضور نخواهد داشت.

 

بازیکنان ترابزون اسپور در حالی با استقبال فوق‌العاده تماشاگران‌‌شان به سمت فرودگاه ترابزون رفته و برای دیدار با گالاتاسرای راهی استانبول شدند که سید مجید حسینی به دلیل خط خوردن از لیست، آنها را همراهی نکرد تا شرایط سختی را در تیمش تجربه کند.

دیدگاه‌ها