کد خبر : 1693840 | 15 تیر 1399 ساعت 08:13 | 62.7K بازدید | 13 دیدگاه

حالا که بازی کردند، باید ادامه بدهند؛

مظاهری: مسخره‌اش را درآورده‌اند!

دروازه‌بان تراکتور معتقد است که نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در لیگ ایران با لیگ های اروپایی متفاوت است.

مظاهری: مسخره‌اش را درآورده‌اند!

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری که موفق شد در بازی با صنعت نفت دروازه تیمش را بسته نگاه داشته و یازدهمین کلین‌شیت خود را در این فصل رقم بزند، درباره این دیدار گفت: بازی خیلی خوبی بود. بالای ۷۰۰-۶۰۰ پاس دادیم و خدا را شکر نتیجه لازم را گرفتیم. بابک مرادی نتیجه بازی‌مان را به خوبی پیش‌بینی کرده بود و همانطور که گفته بود، ۲ بر صفر پیروز شدیم.

 

او ادامه داد: ما مخالف اصلی برگزاری بازی‌ها بودیم، اما آمدیم و مسابقه دادیم. حالا که این اتفاقات افتاده، دیگر نباید بازی‌ها را لغو کنند. الان جزو چهار تیم برتر جدول هستیم و رتبه پایینی هم نداریم که بگویند راضی به ادامه نیستیم. ادامه بدهید، از چه چیزی می‌ترسید؟ 

 

دروازه‌بان تراکتور با انتقاد از سازمان لیگ ابراز کرد: کدام پروتکل را رعایت می‌کنند؟! چرا خاله بازی می‌کنند؟ مسخره‌اش را درآورده‌اند. ورزش برای چه چیزی است؟ برای سلامتی نیست؟ سوالم از آقای خلیلیان و مهدی این است که هدف‌تان چیست؟ بیایند با فوتبالی‌ها صحبت کنند تا با هم پولی را که بخاطر برگزاری مسابقات از اسپانسرها در می‌آورند را تهیه کنیم و به آن اسپانسرها بدهیم که دیگر با جان ما بازی نکنند!

 

مظاهری یادآور شد: آلمان و اسپانیا چگونه بازی‌هایشان را برگزار می‌کنند و ما چگونه برگزار می‌کنیم؟! بخاطر چه چیزی؟ بخاطر پولی که از اسپانسر در می‌آورند؟ گفتم که ما بازیکنان جمع می‌شویم و هرکدام ۲۰-۱۰ میلیون تومان می‌گذاریم و پول اسپانسر را می‌دهیم.

دیدگاه‌ها