کد خبر : 1693846 | 15 تیر 1399 ساعت 08:45 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال عدم حضور مرد شماره 2 تنیس جهان در گرنداسلم

نادال: نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد

به دلیل آسیب‌دیدگی‌هایی که مرد شماره 2 تنیس جهان داشته این احتمال وجود دارد وی در یک گرنداسلم حاضر نشود.

نادال: نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مسابقات تنیس بعد از وقفه‌ای طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا از ماه آگوست آغاز به کار می‌کند. تقویم جدید بسیار فشرده است و مسابقات به ترتیب با تورنمنت آزاد آمریکا، فرانسه و مسترز سینسیناتی پیگیری خواهد شد. بعد از آن هم مسابقات رم و مادرید برگزار می‌شود.

رافائل نادال تنیسور مطرح جهان بی‌شک یکی از ورزشکارانی است که از این دوره استراحت تاثیر زیادی گرفته اما مرد شماره یک سابق جهان این شانس را دارد تا به رکورد راجر فدرر با 20 عنوان قهرمانی گرنداسلم برسد. 

 

رافائل نادال در طول زندگی خود مصدومیت زیادی داشته است و به همین دلیل است که بسیاری از مردم احساس می‌کنند که او ممکن است یکی از اسلم‌ها را از دست بدهد. وی در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس مصاحبه‌ای در این خصوص انجام داد.

 

رافائل نادال اظهار داشت: آمادگی بدنی برای ورزشکار 21 ساله بسیار آسانتر از ورزشکار 34 ساله است. 100 درصد همین است اما در عین حال یک ورزشکار 34 ساله تجربه بیشتری نسبت به یک تنیسور 21 ساله دارد.

 

وی افزود: من نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. در حالت کلی شرایط برای یک ورزشکار جوان بهتر است چرا که در این مدتی که ما فرصت را از دست دادیم جوانترها فرصت زیادی برای ریکاوری داشتند.

 

مرد شماره 2 تنیس جهان یادآور شد: از نظر زمان همه ما یک فرصت را از دست دادیم اما دیدگاه‌ها متفاوت است چرا که وقتی تمام دوران حرفه‌ای خود را مقابل خود قرار می‌دهی از دست دادن فرصت برای یک ورزشکار 33 و 34 ساله با یک تنیسور 20 ساله یکی نیست.

دیدگاه‌ها