کد خبر : 1693853 | 15 تیر 1399 ساعت 09:40 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

پپ: پیروزی بر لیورپول نشان داد قهرمان CL می‌شویم

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید پیروزی اخیر تیمش مقابل لیورپول نشان داده که سیتی می‌تواند امسال قهرمان چمپیونزلیگ شود.

پپ: پیروزی بر لیورپول نشان داد قهرمان CL می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در شروع مجدد رقابتهای لیگ قهرمانان در دوران پساکرونا باید در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید برود. سیتیزن‌ها باید در این مرحله از سد رئال عبور کنند تا به مینی‌تورنمنت انتهای فصل که در لیسبون برگزار می‌شود برسند و شانس‌شان را برای قهرمانی امتحان کنند.

 

پپ گواردیولا سرمربی سیتی اما می‌گوید پیروزی مقتدرانه اخیر تیمش مقابل لیورپول، قهرمان زودهنگام لیگ برتر نشان داده که سیتی توان قهرمانی در چمپیونزلیگ امسال را دارد.

 

1508668

 

سیتی روز پنج‌شنبه در خانه خود میزبان قهرمان زودهنگام لیگ برتر، لیورپول بود و شاگردان پپ با ارائه یک بازی برتر موفق شدند حریف پرقدرت‌شان را 4-0 در هم بکوبند. گواردیولا بعد از آن پیروزی گفت شاید بتوان از لیورپول به عنوان بهترین تیم دنیا یاد کرد و پیروزی تیمش مقابل آنها نشان داده که شانس قهرمانی‌اش در اروپا بالا است.

 

گواردیولا در صحبتهای اخیر خود بار دیگر تیمش را شانس اول قهرمانی در چمپیونزلیگ دانسته و گفت:" هر بازی با بازی‌های دیگر فرق دارد ولی نمی‌توانم این را انکار کنم که شکست لیورپول با آن شکل و کیفیت به ما این اطمینان را داده ... فوتبال یعنی احساس، یعنی اهمیت هر لحظه. گاهی اوقات حس و حال شما خوب است و گاهی از این نظر وضعیت خوبی ندارید".

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" ما تیمی را بردیم که شاید بشود گفت بهترین تیم دنیا است. البته هر بازی با بازی‌های دیگر متفاوت است و لیورپول با رئال سبک بازی متفاوتی دارد ولی ما این توان را در خودمان می‌بینیم که امسال دو جام دیگر بدست بیاوریم".

 

 

 

دیدگاه‌ها