کد خبر : 1693873 | 15 تیر 1399 ساعت 11:25 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: لاتزیو نه تسلیم می‌شود نه ناامید

شکست لاتزیو مقابل میلان فاصله این تیم با یوونتوس را به 7 امتیاز رساند ولی اینزاگی سرمربی لاتزیو می‌گوید تیمش هنوز از قهرمانی در سری آ ناامید نشده است.

اینزاگی: لاتزیو نه تسلیم می‌شود نه ناامید

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو دیشب در دیداری حساس به مصاف آث میلان رفت و با نتیجه 3-0 شکست خورد تا ضربه سنگینی به امیدهای این تیم برای قهرمانی در فصل جاری سری آ وارد شود. با اینحال سیمونه اینزاگی سرمربی لاتزیو در پایان بازی گفت با وجود این شکست تیمش از قهرمانی در سری آ ناامید نیست.

 

1508689

 

لاتزیو دیشب در خانه خود میزبان میلان بود ولی روسونری با ارائه یک بازی برتر موفق شد حریفش را 3-0 شکست دهد تا فاصله لاتزیو با یوونتوس صدرنشین در پایان هفته سی ام سری آ به هفت امتیاز برسد. لاتزیو که در این بازی دو ماشین گلزنی خود چیرو ایموبیله و فلیپه کایسدو را در اختیار نداشت با گلهای هاکان چالهان‌اوغلو، زلاتان و آنته ربیچ، در استادیوم اولیمپیکو چاره‌ای جز پذیرش شکست نداشت.

 

اینزاگی که تیمش برای اولین بار از سال 2000 رویای فتح اسکودتو را در سر دارد در پایان بازی گفت:" این شکست در جدول خیلی به ضرر ما است ولی ما می‌دانستیم که در بازی امروز با دشواری‌های خاصی روبرو هستیم. البته ما بدشانس هم بودیم چراکه یک گل را روی تغییر مسیر توپ دریافت کردیم و یک گل را هم روی پنالتی‌ای خوردیم که عملا دفعش کرده بودیم".

 

1508690

 

سرمربی لاتزیو در ادامه گفت:" بعد از آن هم دو شانس داشتیم که گل بزنیم و به بازی برگردیم ولی آنها بودند که گل سوم را زدند. متاسفانه من در حال حاضر امکان استفاده چرخشی از بازیکنانم را ندارم و به همین دلیل، انجام چهار بازی در کمتر از دو هفته فشار زیادی به بازیکنان ما وارد کرده. ما حالا باید گذشته را فراموش کرده و برای بازی بعدی آماده شویم. ما می‌دانیم برای رسیدن به اینجا چقدر تلاش کرده‌ایم و قصد نداریم تسلیم شویم".

 

دیدگاه‌ها