کد خبر : 1693880 | 15 تیر 1399 ساعت 11:48 | 34.4K بازدید | 6 دیدگاه

بهترین شوتزن لیگ برتر فوتبال ایران کیست؟

کفش سیندرلا فقط به پای حاج صفی!

احسان حاج صفی نمایش خوبی که برای تیمش دیشب در ورزشگاه یادگار امام انجام داد، تا سالها در ذهن هر هواداران باقی خواهد ماند.

کفش سیندرلا فقط به پای حاج صفی!

به گزارش "ورزش سه" بازیکن شماره 28 تراکتور و کاپیتان جمع یازده نفره‌ای که ساکت الهامی آن را برای دیدار با صنعت نفت ارنج کرده بود، باز هم هنر مثال زدنی فوتبالش را به رخ کشید چیزی که در تمام یک دهه‌ای که احسان حاج صفی در فوتبال ایران یا بیرون از مرزهای آن به بازی مشغول است، از سوی او به اجرا در آمده است.

 

او در مسابقه دیروز پیشاپیش همه بازیکنان وارد زمین شد و برخلاف دیدار با نساجی، در محاسبه میلی‌مترها اشتباه نکرد؛ حاج صفی در نیمه نخست دیدار مقابل نساجی، دو ضربه ایستگاهی خطرناکی را راهی دروازه حقیقی کرد اما هر دو بار توپ با سایش به تیر دروازه و برخورد با نوک انگشتان علیرضا حقیقی راهی به دروازه پیدا نمی‌کرد. اما دیروز فرصتی بود که بعد از گرم کردن خود روی اولین ضربه کاشته در آغاز بازی، دومین ضربه را با پای چپ از دریس دروازه بان بلندقامت صنعت نفتی‌ها بگذراند و وارد دروازه کند.

 

1508707

بهترین بازیکن بازی تراکتور - صنعت نفت
۴ شوت در چارچوب، ۲ گل، نمره یازده: ٩.۱

 

حاج صفی همچنین در مرحله دوم و در نیمه دوم، یک توپ سرگردان را در پشت محوطه جریمه توپ را تصاحب کرد و بعد از پیش روی به سوی محوطه نفت، با شلیکی قدرتمند توپ را دور از دستان دروازه بان برزیلی‌های فوتبال ایران، توپ را به تور دروازه بخیه زد؛ این گل یادآور گلزنی احسان حاج صفی در لیگ پنج سال قبل بود که او در ورزشگاه فولاد شهر وارد دروازه پرسپولیس کرده بود. گلی از جمله شوت‌های تماشایی او در فوتبال ایران، که حاج صفی را در یک دهه گذشته جزو بهترین‌های این فوتبال قرار داده است؛ بازیکنی بی نوسان، بی حاشیه و بی جانشین. یک ستاره واقعی در تیم فوتبال تراکتور که طبیعتا دیگر تیم‌ها بابت نداشته او حسرت می‌خورند.

 

احسان در غیاب مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو ستاره دیگر تیم تراکتور، وظیفه فرماندهی لشگر تراکتور را برعهده گرفته و فعلا در این کار موفق بوده است؛ اگر چه با توجه به تغییراتی که در راه لیگ احتمال دارد وجود داشته باشد، تراکتوری‌ها دو ستاره دیگر را هم آماده در اختیار خواهند داشت. با این‌حال تا آن زمان، مسئولیت پیش‌روی تراکتور بر دوش بازیکنی است که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هم حساب ویژه ای باز کرده است؛ احسان حاج صفی با پای چپ بیمه شده‌ای که در لیگ برتر تای آن یافت نمی‌شود.

 

1508697

 

1508696

 

1508695

دیدگاه‌ها