کد خبر : 1693895 | 15 تیر 1399 ساعت 12:46 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی که همه جا هست، حتی میان مردم عادی؛ 

فتاحی: منتظر پاسخ تست کرونای سایپا هستیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان می گوید که تصمیم مسئولان هرچه باشد، باشگاه اصفهانی تمکین می کند.

فتاحی: منتظر پاسخ تست کرونای سایپا هستیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به انصراف فولاد و استقلال از دیدار امروز برابر رقبایشان، بیان کرد: اینکه بقیه تیم ها کرونا دارند یا ندارند، در حیطه مسئولیت سپاهان نیست. ما تاکنون 5 مرحله تست کرونا داده ایم. همه منفی بوده اند. ما خدا را شکر در اصفهان شرایط خوبی داریم و رعایت می کنیم. با این حال این بیماری طوری است که هرلحظه ممکن است گرفتارش بشویم. امیدوارم پروتکل ها را رعایت کنیم تا از شر این بیماری راحت شویم.


فتاحی در واکنش به این سوال که ایا سپاهان به شهرهای پرخطر می رود یا خیر، عنوان کرد: ما بازی هایی که در شهرهایی جنوبی داشتیم را در نیم فصل اول برگزار کردیم. به هر حال لیگ را اعلام کرده اند. از جاهایی بالاتر از فدراسیون فوتبال باید بگویند شهری امکان برگزاری بازی ندارد. نمی شود هر تیمی حرف خود را بزند.


سرپرست سپاهان در رابطه با ادامه لیگ و نظرش اظهار داشت: باشگاه سپاهان قبل از شروع لیگ نظرش را اعلام کرده است. در آن زمان خواهان لغو بازی ها بودیم. خواستیم که نمایندگان تیم ها جمع شوند و در رابطه با لیگ تصمیم بگیرند.  بعد که فدراسیون فوتبال تصمیم به برگزاری بازی ها گرفت ما تمکین می کنیم و الان هم همینطور هستیم.


فتاحی در مورد نگرانی سپاهانی ها از بازی برابر استقلال که کرونایی دارد، اینطور توضیح داد: نگران که همه هستند؛ حتی مردم عادی که فوتبال بازی نمی کنند. سایپایی ها دیشب تست دادند. مسئولان منتظر جواب تست هستند. یکی از بازیکنان استقلال گفته که با کرونا بازی کرده است. امیدواریم که بازیکنان سایپا و کل بازیکنان کشور در سلامت باشند. ما پروتکل ها را برای خودمان و خانواده هایمان رعایت می کنیم.


او در مورد اجرایی بودن پروتکل ها در ایران اضافه کرد: این پروتکل ها از کشورهای اروپایی گرفته شده است. در بازی با گل گهر خیلی خوب پروتکل ها را رعایت کردیم و ناظرین رضایت داشتند.

دیدگاه‌ها