کد خبر : 1693910 | 15 تیر 1399 ساعت 13:55 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی بشار برای گلِ هفته! (عکس)

بشار رسن فرصت این را داشت تا 9 دقیقه پس از ورود به زمین، دروازه درویش وند را باز کند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پرسپولیس و شاهین در حالی با پیروزی به پایان رسید که در آغاز نیمه دوم، بشار رسن به جای مهدی عبدی وارد زمین شد. این تعویض سبب شد تا پرسپولیسی ها از فرم دو مهاجم خارج شده و باتوجه به اخراج کمال کامیابی نیا تک مهاجم شوند و احمد نوراللهی نیز به پست هافبک دفاعی برود.


بشار که انگیزه زیادی برای درخشش و بازپس گیری جایگاهش در ترکیب اصلی سرخپوشان دارد، در دقیقه 54 توپی که به او رسیده بود را به شکل والی روانه دروازه درویش وند کرد و در حالی که چند ثانیه به ورود توپ به کنج دروازه شاهین باقی مانده بود، درویش وند با دست مخالف و به شکلی تماشایی آن را دفع کرد و به کرنر فرستاد.

 

1508745


چند دقیقه بعد حرکت دیدنی او و پاسش به مهدی ترابی زمینه ساز گل هافبک شماره 9 سرخ ها شد. وی در این بازی نرخ 88 درصد پاس صحیح را ثبت کرد که آماری فوق العاده است. بشار دو دریبل، یک پاس کلیدی و دو کنش دفاعی هم داشت و سه خطا هم برایش تیمش گرفت تا روز خوبیرا پشت سر بگذارد.


رسن در بازی قبلی کمتر از این فرصت بازی داشت اما نشان داد که آمادگی حضور در زمین را دارد و حالا شاید با این نمایش درخشان در ادامه فصل بیش از این هم فرصت بازی پیدا کند. این در حالی است که باتوجه به پایان قرارداد، سرخپوشان نیاز مبرمی به تمدید قرارداد با این ستاره عراقی دارند.

دیدگاه‌ها