کد خبر : 1693912 | 15 تیر 1399 ساعت 14:04 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

سازمان لیگ گفته باید دوباره تست دهیم؛

آذری: برخورد زشتی در فرودگاه با ما صورت گرفت

با اعلام مدیرعامل فولاد، بازیکنان و کادرفنی و همراه این تیم بعد از بازگشت از مازندران در تهران، قرار است زیر نظر سازمان لیگ تست کرونا دهند.

آذری: برخورد زشتی در فرودگاه با ما صورت گرفت

به گزارش "ورزش سه" سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان دقایقی قبل در گفت و گوی تلویزیونی گفت: پروتکلی که در سازمان لیگ نوشتند و با هماهنگی ستاد عالی کرونا است، تاکید دارد که اگر ۲۵ درصد یک تیم شامل بازیکنان و کادر اجرایی تست کرونای آنها مثبت شد، باید به قرنطینه بروند و بازی آن تیم معلق خواهد شد. بر اساس همین بند پروتکل، ما با درخواست پزشک تیم و با هماهنگی سازمان لیگ به اهواز بازگشتیم.

 

وی ادامه داد: ما ۲ روز از است که مازندران بودیم و در شهید وطنی هم تمرین کردیم. روزی که تست مثبت شد به ما زمین ندادند و این ماجرا که رسانه‌ای شد حتی مسوولان هتل هم حتی به ما بی‌اعتنایی کردند.  بازیکنان با هواپیمایی وارش که البته سوارشان نمی‌کرد به اهواز بازگشت. داستان زشتی در فرودگاه وجود داشت و به هر نحوی و خواهش و تمنا بازیکنان ما به اهواز بازگشتند.

 

آذری در پاسخ به این سوال که اکنون چه اتفاقی می‌افتد، توضیح داد: اتفاق جالبی که افتاده یک نامه‌ای به ما و استقلال زده‌اند که برای راستی آزمایی تست بازیکنان ما باید به تهران برگردند و در فاصله ۲۴ ساعت ۲ تست بدهند. یک تست ما در اهواز  و یک تست هم در تهران بوده است. اینکه سازمان لیگ الان در صدد راستی آزمایی است برای من جالب است. اگر شما کرونا داشته باشید و هشت روز ایزوله باشید ممکن است دیگر ناقل نباشید. ما بر اساس نامه‌ای که زده‌اند باید ۱۳ بازیکن را دوباره از اهواز به تهران برگردانیم تا دوباره تست بدهند.

 

مدیرعامل فولاد خوزستان درباره اینکه سازمان لیگ گفته مسابقات معلق شود، گفت: من نمی‌دانم این خبر از کجا آمده است؛ من از دیروز صبح تا به امروز به دنبال یک نفر از آنها هستم اما تا به الان موفق نشده‌ام.

 

دیدگاه‌ها