کد خبر : 1693923 | 15 تیر 1399 ساعت 15:02 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

صدیقی: قطعا مشکلی برای او پیش نمی‌آید

واکنش رییس ووشو به موضع شهربانو منصوریان

رییس فدراسیون ووشو گفت: باعث افتخار است ریاست ووشو را که یکی از پرافتخارترین رشته‌ها است برعهده گرفتم.

واکنش رییس ووشو به موضع شهربانو منصوریان

به گزارش "ورزش سه"، امیر صدیقی بعد از انتخابش به عنوان رییس جدید فدراسیون ووشو گفت: از این اتفاق خوشحالم و باعث افتخار است ریاست ووشو را که یکی از پرافتخارترین رشته‌ها است برعهده گرفتم. از اعتماد اعضای مجمع تشکر می‌کنم.


وی با اشاره به این موضوع که از کمک‌های علی‌نژاد در فدراسیون بهره خواهد گرفت، عنوان کرد: علی‌نژاد یکی از موفق‌ترین روسا بوده و امیدوارم با همدلی و اتحاد در خانواده ووشو مسیر مشخص شده را ادامه دهیم تا در اهدافی که در حوزه قهرمانی و همگانی پیش‌بینی شده برای جایگاه ویژه این رشته قدم برداریم. حتما از علی‌نژاد کمک می‌گیریم و برای حفظ کرسی‌ها در آسیا تلاش خواهیم کرد.


رییس فدراسیون ووشو همچنین در واکنش به اینکه شهربانو منصوریان از کاندیدای دیگری حمایت کرده بود و آیا حالا برای این ورزشکار مشکلی پیش می آید یا خیر، گفت: تصور و بیان این موضوع درست نیست. هرکسی نظر خودش را دارد و ما به آن احترام می‌گذاریم. در یک خانواده احتمال دارد که تعدد آرا وجود داشته باشد، همان‌طور که ما چنین تجربیاتی را در مراحل مختلف زندگی داشته‌ایم. ما یک خانواده‌ایم و به جلو نگاه می‌کنیم و این مسیر را ادامه می‌دهیم.

دیدگاه‌ها