کد خبر : 1693936 | 15 تیر 1399 ساعت 16:01 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

این دو نفر عصبانی ترین بازیکنان بارسا هستند

لیونل مسی و گریزمان این روزها عصبانی ترین بازیکنان بارسلونا محسوب می شوند.

این دو نفر عصبانی ترین بازیکنان بارسا هستند

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، شرایط بارسلونا در یکی دو هفته اخیر بحرانی شده است. عدم توانایی در کسب پیروزی در سه بازی از چهار بازی اخیر سبب شد تا رئال مادرید با 4 امتیاز بیشتر در صدر لالیگا قرار بگیرد و صدر از دست برود. اتفاقی که باعث شده تا فضای رختکن بارسا مثل سابق نباشد. در رختکنی که لئو مسی و آنتوان گریزمان ناراحت تر و عصبانی تر از دیگران به نظر می رسند.

 

 

1508775

 

 

مسی به خاطر نبود روحیه پیروزی و رقابت طلبی در تیم که باعث از دست رفتن صدر و نیز توقف در تمدید مذاکراتش شده و گریزمان به خاطر از دست دادن اعتماد سرمربی و هم تیمی هایش.

ستاره فرانسوی از یک بازیکن همیشه ثابت تبدیل به یک نیمکت نشین شده و برابر اتلتیکو دقیقه 90 وارد میدان شد که این اتفاق، حواشی فراوانی را به همراه داشت.

 

 

1507649

 

 

هرچند روز گذشته کیکه ستین سرمربی بارسا در نشست خبری بازی با ویارئال از شرایط روحی خوب مسی و گریزمان خبر داد ولی منابع نزدیک به بارسلونا خبر داده اند که هر دو در شرایط روحی بدی به سر می برند و ستین سعی داشته با حرف هایش، فضا را به سمتی مثبت پیش ببرد.

 

ستین در مورد مسی گفت:« در مورد مسی می توانم بگویم که شرایطش خوب است و مابقی چیزها گمانه زنی هستند و ترجیح می دهم به آنها ورود نکنم. در مورد مسائل مربوط به تیم با او صحبت کرده ام و نه بیشتر. مسی خودش به خوبی می داند که در هر لحظه از یک بازی چه کاری باید انجام دهد و معتقدم افزایش سن تاثیری روی کیفیت او نداشته است. مسی همان بازیکن همیشگی است.»

 

 

1507753

 

 

نظر سرمربی بارسا در مورد شرایط گریزمان نیز اینگونه بود:« گریزمان هم شرایط خوبی دارد و باهم صحبت کرده ایم. گریزمان یک حرفه ای بسیار بزرگ است. گریزمان به خوبی شرایط موجود را درک می کند همانطور که در تیم های قبلی خود برایش اتفاق افتاده بود. او مثبت فکر می کند و 100 درصد اطمینان دارم که اتفاقات اخیر روی او تاثیر منفی نگذاشته اند.

گریزمان فوتبالیست بزرگ و مهمی برای من و باشگاه است و روی او به طور ویژه ای حساب می کنم. متاسفانه وقتی او در زمین است، در مورد آنسو فاتی سوال می کنید و برعکس. انتخاب بازیکنان و ترکیب اصلی، روی برنامه صورت می گیرد. ما بازیکنان بزرگی داریم و همه نمی توانند در ترکیب قرار بگیرند. طبیعی است برخی از نیمکت نشینی دلخور شوند ولی این تصمیم من است و مشکل شخصی با هیچ بازیکنی ندارم.»

 

دیدگاه‌ها