کد خبر : 1693937 | 15 تیر 1399 ساعت 15:45 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

از 1-3-2-4 به 1-4-1-4؛

ترکیب احتمالی شهر خودرو برابر گل گهر سیرجان

شاگردان مجتبی سرآسیایی امشب در سیرجان باید به مصاف شاگردان مجید جلالی بروند.

 ترکیب احتمالی شهر خودرو برابر گل گهر سیرجان

به گزارش "ورزش سه" هفته گذشته، دبل سعید صادقی و درخشش فوق العاده مهدی رحمتی باعث شد تا مشهدی‌ها پس از ماه‌ها تعطیلات لیگ، بتوانند به یک پیروزی ارزشمند خانگی برسند و در جدول خود را در جمع مدعیان کسب سهمیه آسیایی حفظ کنند؛ عنابی‌پوشان مشهدی که از 22 مصاف قبلی خود 38 امتیاز کسب کرده‌اند فعلا در رده پنجم جدول هستند اما امشب این فرصت را دارند که تا رده دوم جدول هم بالا بروند.

 

البته صعود در جدول منوط به یک پیروزی خارج از خانه در مصافی نفسگیر با گل گهر سیرجان است؛ دیداری که امشب به میزبانی سیرجانی‌ها قرار است دنبال شود و شاگردان جلالی هم به دنبال آن هستند تا بتوانند خود را از منطقه خطر دور کنند و نام خود را از لیست کاندیداهای سقوط خط بزنند. دوئل امشب یونس شاکری، عبدالله حسینی و میلاد کمندانی مقابل شهر خودرو که تیم سابق‌شان محسوب می‌شود هم جالب توجه است.

 

در خط دروازه بدون تردید مهدی رحمتی امروز انتخاب سرآسیایی است؛ سنگربان کهنه‌کاری که برابر ذوب آهن سه امتیاز را با درخشش خود حفظ کرد و نشان داد آماده ادامه لیگ نوزدهم است و یکی از بهترین بازیکنان هفته قلمداد شد.

 

در خط دفاعی، با توجه به بازگشت نعمتی و فرجی از محرومیت، امید منصوری جوان شهر خودرو که هفته گذشته در ارنج جای گرفت همراه با فرشاد فرجی به نیمکت منتقل خواهند شد و زوج دفاعی شهر خودرو را حسین مرادمند و علی نعمتی شکل می‌دهند؛ عملکرد ناامید کننده محمد آقاجانپور باعث شده تا حسن جعفری بعد از بهبودی کامل مصدومیت خود انتخاب اول کادرفنی برای دفاع راست باشد. در سمت چپ فرامرزی که یکی از خوب‌های شهر خودرو برابر ذوب آهن بود و پاس گل هم داد، گزینه‌ای بدون جانشین به نظر می‌رسد.

 

سرآسیایی به خوبی می‌داند که از جناحین تیم خطرناکی گل گهر محسوب می‌شود و احتمالا برای همین، امروز سیستم‌اش را با تک هافبک دفاعی ارنج می‌کند و کاپیتان اکبر صادقی رهبر میانه میدان شهر خودرویی‌هاست؛ محمدرضا خلعتبری که روز درخشانی برابر ذوب آهن داشت در کنار سعید صادقی، امین قاسمی نژاد و روح الله سیف اللهی آرایش میانه میدان شهر خودرویی‌ها برای انتقال توپ از دفاع به حمله را تکمیل خواهند کرد. البته احتمالا خلعتبری امشب در نقش مهاجم سایه قرار است وظیفه خود را در ترکیب عنابی‌پوشان ایفا کند.

 

حسین مهربان جوان و سرعتی هم احتمالا جایگزین محمد قاضی می‌شود که در بازی قبل، نتوانست آنطور که باید انتظارات را برآورده کند.

 

ترکیب احتمالی شهر خودرو برابر گل گهر سیرجان:


* سید مهدی رحمتی
* علی نعمتی
* محمدحسین مرادمند
* حسن جعفری
* محمدعلی فرامرزی
* اکبر صادقی
* امین قاسمی نژاد
* روح الله سیف اللهی
* سعید صادقی
* محمدرضا خلعتبری
* حسین مهربان

دیدگاه‌ها