کد خبر : 1693939 | 15 تیر 1399 ساعت 15:49 | 38.1K بازدید | 5 دیدگاه

خیلی از مردم طرفدار ادامه فوتبال هستند؛

مهدی: هر طور استقلال خواست تست مجدد بدهد

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید اجرایی شدن پروتکل های بهداشتی در فوتبال نیاز به آموزش و زمان دارد.

مهدی: هر طور استقلال خواست تست مجدد بدهد

به گزارش "ورزش سه"، سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ بر خلاف روز گذشته که حسابی کلافه بود و نمی دانست چه کاری انجام دهد و چه صحبتی به زبان بیاورد، امروز پس از جلساتی که با مقامات تصمیم ساز انجام داده بود، جلسه ای با حضور خبرنگاران برگزار کرد و با حوصله به سوالات آنها پاسخ داد.


مهدی که گفتگویی طولانی با خبرنگاران داشت و به طور خاص در مورد دیدار استقلال و پارس جنوبی جم صحبت کرد و رسیدگی به این پرونده را در صورت نیاز، وظیفه کمیته انضباطی دانست، در مورد چگونگی راستی آزمایی تست کرونای استقلالی ها و زمانش نیز صحبت کرد و اضافه کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی با مسئولان باشگاه در تماس هستند؛ یا نماینده آنها به باشگاه می رود و یا بازیکنان و اعضای تیم به محل تست می روند. نمی خواهیم سخت گیری کنیم. هر طور باشگاه راحت باشد، همان کار را می کنیم.


مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر در مورد راه ندادن فولادخوزستان بیان کرد: ما هم شنیده ایم؛ امیدوارم همکاری بیشتری صورت بگیرد.


او در مورد درخواست امیر مدیرعامل نساجی مازندران برای سه بر صفر اعلام شدن بازی عنوان کرد: به همه احترام می گذاریم ولی ما تصمیم گیرنده نیستیم. ارکان قضایی در این مورد تصمیم خواهند گرفت.


فولادخوزستان گفته اگر بازی برگزار شود، ما بازیکنان کرونایی را به زمین می فرستیم. مهدی در واکنش به این سوال گفت: اجازه بدهید ما وارد این چالش ها نشویم. ما رسمی برخورد می کنیم و در قالب مکاتبات. خوب نیست ما به عنوان مقام رسمی وارد این چالش رسانه ای شویم و به صورت رسمی به این موارد ورود می کنیم.


مهدی در رابطه با تعطیلی لیگ اضافه کرد: در مورد تعطیلی لیگ در جایی دیگر تصمیم گیری می شود. هیئت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون لیگ باید در این مورد تصمیم بگیرند و تا آن زمان ما موظف به ادامه لیگ هستیم.


مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد ضمانت اجرایی شدن پروتکل های اجرایی اضافه کرد: ببینید این به آموزش بازمی گردد. مثل داستان کمربند ماشین. خیلی از موارد پروتکل در ورزشگاه ها رعایت نشد. ولی افسران کنترل این موارد را به ریز نوشته اند و وقتی به یک حدی برسد، در موردش تصمیم گیری خواهیم کرد. برخی کارها مثل شادی پس از گل هیجانی است و نیاز به زمان دارد.


سوال بعدی در مورد این بود که برخی مردم معتقدند فوتبال باید در شرایط فعلی تعطیل شود. مهدی در واکنش به این سوال مثال نقضی را مطرح کرد و توضیح داد: در این مورد من افرادی را دیده ام که می گویند چقدر خوب شد که فوتبال ادامه پیدا کرد. این را باید به عهده جامعه بگذاریم. من مقام تصمیم گیرنده در این مورد نیستم و کار اجرایی می کنم.


مهدی در واکنش به این موضوع که یکی از اعضای ستاد مبارزه با کرونا تصمیم گرفته اند که حداقل یک هفته مسابقات تعطیل شود، گفت: اگر اینطور باشد که ما هم اجرا خواهیم کرد. قبلا هم این تصمیم گرفته شد و مسابقات تعطیل شد. هر تصمیمی از سوی مقامات بالادستی گرفته شود، باید رعایت شود. هیچ کس نمی تواند از دستور مقامات و دستورات حکومتی عدول کند. فیفا هم گفته باید تصمیمات در این زمینه زیر نظر وزارت بهداشت باشد.


از مهدی در مورد تقویم مسابقات در صورت لغو بازی استقلال و فولاد پرسیده شد که او اینطور بیان کرد: اجازه بدهید اگر بازی ها برگزار نشد، تقویم اعلام می شود. نمی توان ناگهانی در این مورد حرف زد.

دیدگاه‌ها