کد خبر : 1693943 | 15 تیر 1399 ساعت 16:33 | 24.1K بازدید | 1 دیدگاه

جوردن هندرسون:

قهرمانی لیورپول را مدیون سه نفر هستم

جوردن هندرسون اولین کاپیتان باشگاه لیورپول است که لذت قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه می کند.

قهرمانی لیورپول را مدیون سه نفر هستم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول پنجشنبه دو هفته پیش و به لطف برتری 2-1 چلسی بر سیتی توانست فاتح لیگ برتر انگلیس شود. 30 سال از آخرین قهرمانی لیورپول در لیگ انگلیس می گذشت و قرمزهای آنفیلد در شکل جدید برگزاری این رقابت ها موفق به کسب قهرمانی نشده بودند.

 

 

1499513

 

 

اکتبر 2015 وقتی یورگن کلوپ سرمربی لیورپول شد، وعده تحولی بزرگ در این باشگاه را داد و در نهایت به قول خود عمل کرد. لیورپول فصل گذشته قهرمان اروپا شد ولی در لیگ برتر یک امتیاز از سیتی کمتر کسب کرد و به نایب قهرمانی رضایت داد.

فصل جاری اما هفت هفته زودتر از اتمام لیگ، یورگن کلوپ توانست لیورپول را قهرمان لیگ برتر کند که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. 

 

 

1503231

 

 

جوردن هندرسون به زودی جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد. او بیش از همه از سه نفر برای این قهرمانی ستایش کرد:« می توانم یک فهرست بلندبالا درست کنم از کسانی که در این قهرمانی سهیم هستند و از آنها تشکر کنم. از هم تیمی ها و یورگن کلوپ گرفته تا کادر مدیریتی و تمام کسانی که کارشان به چشم نمی آید ولی هر روز در باشگاه زحمت می کشند اما به شخصه دوست دارم از سه نفر بیش از همه تقدیر کنم.

 

 

1490444

 

 

اول سر کنی دالگلیس که باید بگویم 9 سال پیش باعث شد تا برای این باشگاه بزرگ و استثنایی بازی کنم. پس از قهرمانی، وقتی چهره هیجان زده و منقلب او را در تلویزیون دیدم، بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم.

 

 

1508783

 

 

سپس از برندان راجرز که خیلی ها ارزش کارهایی که در سه سال حضورش روی نیمکت لیورپول انجام داد(2012 تا 2015) را نمی دانند. با او یک بار تا مرز قهرمانی پیش رفتیم و باید بگویم که من و همه کسانی که با راجرز کار کرده اند، قدر او را می دانیم.

سومین نفر استیون جرارد است. او یکی از مهمترین دلایلی است که خیلی از ما تصمیم گرفتیم بازیکن لیورپول شویم و قدم در جای پای او بگذاریم. این را از هر بازیکن جوان و قدیمی باشگاه که بپرسید، تایید می کند. برای من باعث افتخار است که زمانی در لیورپول و تیم ملی، هم تیمی او بودم.»

 

 

1429706

دیدگاه‌ها