کد خبر : 1693951 | 15 تیر 1399 ساعت 17:14 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

قاضی به دنبال دبل مقابل تیم آقامعلم

در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر امروز شهر خودرو در کرمان مهمان گل گهر سیرجان است.

قاضی به دنبال دبل مقابل تیم آقامعلم

به گزارش ورزش سه ؛ شاگردان مجیدی که هفته قبل کار را در شروع دوباره لیگ با باخت مقابل سپاهان آغاز کردند در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز خانگی هستند اما از سوی دیگر شهر خودرو هم که مقابل ذوب آهن سه امتیاز را به دست آورد تا به جمع مدعیان کسب سهمیه اضافه شود، در این بازی خارج از خانه چشم به امتیازات کامل این بازی دارد تا در صورت لغزش رقبای بالانشین خود بتواند حتی تا جایگاه دوم جدول صعود کند. 


در بازی قبل در حالی سعید صادقی موفق شد 2 گل شاگردان سرآسیابی را به ثمر برساند که محمد قاضی نقش ویژه ای در گل نخست این تیم داشت و با اینکه موفق به گلزنی نشد، اما به بهترین شکل توانست در ایجاد موقعیت در فاز تهاجمی و همچنین کارهای دفاعی عملکرد خوبی داشته باشد و به بهترین شکل تفکرات سرمربی تیم را در زمین پیاده کند تا در نهایت این تیم مشهدی یک سه امتیاز ارزشمند را در خانه به اندوخته های خود اضافه کنند. 

 

 

1506908

 


در بازی امروز نقطه جالب تقابل قاضی با تیم مجید جلالی در جایی است که این بازیکن در لیگ هفدهم و با همین شهر خودرو توانست در بازی هفته شانزدهم گل تساوی تیم مهاجری را وارد دروازه جلالی کند و این تیم را در کسب سه امتیاز ناکام بگذارد. باید دید در این رویارویی دوباره قاضی با تیمی که مجید جلالی هدایت آن را دارد آیا این مهاجم کهنه کار فوتبال کشورمان که خودش را زلاتان فوتبال ایران می داند موفق به گلزنی می شود تا به این شکل مقابل تیم های آقامعلم دبل کرده باشد. 


قاضی که امسال فصل عجیبی را پشت سر گذاشته است بعد از یک نیم فصل در نساجی قائمشهر که هفته ها کارت بازی او صادر نشده حالا در شهر خودرو به دنبال زدن اولین گل این فصل خود بوده و قطعا اگر این گل در این بازی و مقابل تیم مجید جلالی باشد یک اتفاق جالب رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها