کد خبر : 1693953 | 15 تیر 1399 ساعت 17:21 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

اسامی نامزدهای انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی

نامزدهای مطرح انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی مشخص شدند. نامزدهایی که فدراسیون پزشکی ورزشی رسما از اعلام نام آنها خودداری کرده بود.

اسامی نامزدهای انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از ایسنا، در حالی که ظهر امروز فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که با پایان مهلت ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی، ۱۴ نفر  با حضور در دبیرخانه مجمع انتخاباتی فدراسیون، کاندیدا شده‌اند اما در مورد خبر منتشر شده اسامی کاندیداها از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام نشد.

 

با این وجودمشخص شد که مهرزاد خلیلیان سرپرست فعلی فدراسیون پزشکی ورزشی، غلامرضا نوروزی رییس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی، امیرحسین براتی، سعید کاظمی، محمد اسد مسجدی، کرم الله علیمرادی، داود آزادبخت، حسن تامینی، ابراهیم عباسی، میرابوطالب، فرزین حلبچی، پورغریب و جمالی به منظور شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی ثبت نام کرده‌اند.

 

اسامی مذکور ۱۳ نفر را شامل می‌شود و یک کاندیدای دیگر که اسمش مشخص نشد، در مجموع ۱۴ نفری را تشکیل می‌هند که قرار است در مجمع انتخاباتی این فدراسیون باهم رقابت کنند.

 

ششم آبان‌ماه سال گذشته بود که دوره چهارساله ریاست غلامرضا نوروزی به اتمام رسید، اما با توجه به اینکه ۱۸ آبان‌ماه سال ۹۴ حکم ریاست او به امضای وزیر وقت ورزش و جوانان رسیده بود تا ۱۸ آبان‌ماه ۹۸ به طور قانونی ریاست این فدراسیون را عهده‌دار بود و در نهایت ششم آذرماه سال گذشته مهرزاد خلیلیان به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از سوی وزیر ورزش و جوانان منصوب شد.

 

دیدگاه‌ها