کد خبر : 1693954 | 15 تیر 1399 ساعت 17:22 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد به دنبال هایجک هدف اول لیورپول!

تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی و 29 ساله بایرن مونیح علاوه بر لیورپول، به شدت مورد توجه منچستریونایتد نیز قرار گرفته است.

یونایتد به دنبال هایجک هدف اول لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد تیاگو بعد از هفت سال درخشان در ترکیب بایرن مونیخ سودای جدایی در سر دارد و نمی خواهد قراردادش را با این تیم تمدید کند. کارل هاینس رومینیگه نیز دو روز قبل شایعات جدایی تیاگو را تایید کرد و مدعی شد او دیگر علاقه ای به ماندن در بایرن مونیخ ندارد.

 

1479562

 

اگرچه به نظر می رسید لیورپول به شدت به دنبال این بازیکن است و حتی اخبار حاکی از توافق شخصی این باشگاه انگلیسی با تیاگو برای انتقالی با دستمزد پنج میلیون یورو بود، اما لیورپول اکو امروز فاش کرد منچستریونایتد نیز به جمع مشتریان این هافبک خلاق اضافه شده و به دنبال هایجک کردن تیاگو در روزهای اینده است.

 

بایرن مونیخ رقمی در حدود 35 میلیون یورو برای فروش تیاگو درخواست کرده بود و لیورپول با پیشنهادی 30 میلیونی به علاوه بندهای پاداش به دنبال خرید او رفته بود، اما حالا یونایتد نیز با جدیت شرایط جذب تیاگو را دنبال می کند و ممکن است سریع تر از لیورپول با او و بایرن مونیخ توافق کند. البته هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ دیشب و بعد از قهرمانی این تیم در جام حذفی آلمان تاکید کرد تمام تلاش خود را برای راضی کدن تیاگو به ماندن در مونیخ انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها