کد خبر : 1693962 | 15 تیر 1399 ساعت 17:58 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

جواب تست کادرفنی استقلال هنوز نیامده است

نگرانی بابت کرونایی شدن مجیدی و همکارانش

مقامات باشگاه استقلال در انتظار رسیدن جواب تست اعضای کادرفنی تیم هستند.

نگرانی بابت کرونایی شدن مجیدی و همکارانش

به گزارش "ورزش سه"، اخبار مربوط به مثبت شدن تست کرونای 13 تن از بازیکنان و اعضای تیم استقلال طی دو روز گذشته بسیار جنجالی شده و جامعه فوتبال همچنان در شوک این موضوع هستند. از این رو اختلافات میان استقلال و سازمان لیگ هم ادامه دارد و مصاحبه‌های متعددی نیز در این خصوص انجام شده است. 


حالا اما با وجود همه مسائل یک نگرانی درباره استقلالی‌ها وجود دارد و آن هم مثبت شدن تست کرونای اعضای کادرفنی است. اگرچه فرهاد مجیدی و همکارانش به همراه سعید رمضانی سرپرست استقلال به همراه بازیکنان و سایر اعضای تیم تست کرونا داده بودند اما جواب تست کادرفنی و سرپرستی آبی ها هنوز اعلام نشده است.


مسئولان بیمارستان مسیح دانشوری قرار است تا پایان امشب جواب تست کرونای مجیدی و همکارانش را به دکتر امین نوروزی و دکتر کاوه ستوده پزشکان استقلال اعلام کنند. در چنین شرایطی استقلالی‌ها نگران وضعیت سلامتی مربیان و سرپرست تیم خود هستند.

نکته قابل توجه این است که اگر تست کرونای کادرفنی استقلال نیز مثبت شود آن وقت تعداد کرونایی‌های این تیم بیشتر خواهد شد ومستندات استقلال برای سازمان لیگ درباره نرفتن به جم محکم تر هم خواهد شد. باید منتظر ماند و دید طی ساعات آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها