کد خبر : 1693968 | 15 تیر 1399 ساعت 18:14 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت استنلی کی روش به ترکیب اصلی؛ 

ترکیب احتمالی سپاهان در دیدار برابر سایپا

امیرقلعه نویی با یک پیروزی درخشان تیمش را در مصاف با سایپا تهران هدایت خواهد کرد.

ترکیب احتمالی سپاهان در دیدار برابر سایپا 

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان اگرچه یکی از تیم هایی به شمار می رود که فاصله زیادی با صدر جدول رده بندی دارد و باید منتظر چند لغزش پیاپی از پرسپولیس برای رسیدن به عنوان قهرمانی باشد، اما خیلی جدی و امیدوارکننده کارش را شروع کرده و انتظار اشتباه از سوی رقیب اصلی اش در این فصل است.


امیرقلعه نویی در بازی برابر گل گهر ترکیبی را راهی میدان کرد که طی 30 دقیقه شرایط سختی برای گل گهر رقم زدند؛ پس به احتمال خیلی زیاد شاهد تغییراتی بسیار کمی از سوی سرمربی سپاهان در دیدار برابر سایپا خواهیم بود و شاید اضافه شدن استنلی کی روش محتمل ترین تغییر باشد.


طلایی پوشان در شرایطی پیروزی دو گله برابر سایپا را جشن گرفتند که پیام نیازمند مثل همیشه در چارچوب دروازه ایستاده بود. در قلب خط دفاعی اما شاهد تغییر مهمی بودیم و آن هم اضافه شدن محمدرضا مهدی زاده به ترکیب تیم بود تا در کنار محمد طیبی زوج قلب خط دفاعی تیم باشد. در پست دفاع راست و چپ به ترتیب مرتضی منصوری و سعید آقایی بازی کردند و به نظر نمی رسد شاهد تغییری در این 5 نفر با توجه به نمایشی باشیم که از آنها مشاهده کردیم.

 

 

1508799

 


مثلث خط میانی سپاهان در دیدار برابر گل گهر با مهدی کیانی به عنوان راس دفاعی تر و محمد کریمی و سروش رفیعی به عنوان دو بازیکن هجومی تر بسته شده بود.


در نهایت بخش هجومی تیم فوتبال سپاهان در سیستم 3-3-4 که انعطاف پذیری زیادی در دفاع و حمله دارد، با محمدرضا حسینی و محمد محبی به عنوان دو وینگر راست و چپ و شهباززاده به عنوان مهاجم اصلی تشکیل شده بود.


در دیدار برابر گل گهر، بار دیگر امیرقلعه نویی به دلیل دیر اضافه شدن استنلی کی روش به تمرینات، از او در ترکیب اصلی استفاده نکرد و شهباززاده مهاجم هدف تیم بود؛ تصمیمی که می تواند تغییر کند.
در بخش میانی زمین نیز دو گزینه یعنی ولادیمیر کومان و سجاد شهباززاده در دسترس امیرقلعه نویی هستند که البته حضورشان با توجه به نمایش خوب محمد کریمی محتمل نیست؛ مگر اینکه با ورود یک هافبک جنگنده تر، سرمربی سپاهان قصد پیروزی در نبردهای میانه میدان مقابل سایپا را داشته باشد.

 


ترکیب احتمالی سپاهان مقابل گل گهر: 


پیام نیازمند- سعید آقایی، محمدرضا مهدی زاده، محمد طیبی، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، سجاد شهباززاده، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و استنلی کی‌روش.

دیدگاه‌ها