کد خبر : 1693972 | 15 تیر 1399 ساعت 16:28 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

مارکا: 5 بازیکن در فهرست فروش تابستانی رئال

نشریه مارکا امروز ادعا کرد که زین الدین زیدان به 5 بازیکن فعلی رئال برای فصل بعد نیازی ندارد.

مارکا: 5 بازیکن در فهرست فروش تابستانی رئال

به گزارش "ورزش سه"، هنوز فصل نقل و انتقالات تابستانی به صورت رسمی شروع نشده ولی شاهد انتقال های بزرگی چون آرتور ملو به یووه، میرالم پانیچ به بارسا، تیمو ورنر به چلسی، لروی سانه به بایرن و اشرف حکیمی به اینتر بوده ایم.

 

 

1507955

 

 

تا به اینجا رئال مادرید باشگاهی فروشنده در بازار نقل و انتقالات بوده و اشرف را به اینتر و خاوی سانچس را نیز به رئال وایادولید انتقال داده است. این در حالی است که هواداران رئال بیشتر در انتظار جذب بازیکنان جدید برای فصل بعد هستند. واقعیت اما برای رئالی ها تلخ است چرا که سران باشگاه به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا، بیشتر به فروش بازیکن و ذخیره کردن منابع مالی فکر می کنند.

 

 

1507476

 

 

برای این منظور رئال خوشبین است بتواند در پایان نقل و انتقالات، 200 میلیون یورو از ناحیه فروش بازیکنانش به دست بیاورد. گرت بیل، خامس رودریگز، براهیم دیاز، دنی سبایوس و ماریانو دیاز 5 بازیکنی هستند که زیدان آنها را در پایان فصل در اختیار باشگاه قرار خواهد داد تا راهی تیمی دیگر شوند. تا به اینجای فصل زیدان نشان داده است که اعتقادی به این بازیکنان ندارد و انها اغلب نیمکت نشین و حتی خارج از فهرست 18 نفره بوده اند.

 

 

1506590

 

 

پس از شروع مجدد لالیگا، بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شوند و به نظر می رسد فصل بعد حداقل تا ماه اکتبر، رئال به دلیل بازسازی ورزشگاه برنابئو قادر به پذیرایی از هوادارانش نباشد. عدم بلیت فروشی نیز از لحاظ مالی به رئال ضربه زیادی وارد کرده که به همراه دیگر ضررهای اقتصادی قرار است از طریق فروش بازیکن جبران شود.

رئال مادرید با احتساب بازیکنانی که به دیگر باشگاه ها قرض داده، مجموعا 38 بازیکن در اختیار دارد و به زودی شاهد خلوت شدن این فهرست خواهیم بود.

 

 

1448356

دیدگاه‌ها