کد خبر : 1693985 | 15 تیر 1399 ساعت 19:02 | 31.8K بازدید | 2 دیدگاه

یورگن کلوپ دو بخت فتح لیگ قهرمانان را معرفی کرد

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول از منچسترسیتی و بایرن به عنوان دو مدعی فتح لیگ قهرمانان نام برد.

یورگن کلوپ دو بخت فتح لیگ قهرمانان را معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، ادامه رقابت های لیگ قهرمانان در شرایطی در تابستان پیگیری می شود که لیورپول در آخرین بازی و در دیداری دراماتیک مغلوب اتلتیکومادرید شد و با این رقابت ها وداع کرد. حالا یورگن کلوپ مدعی شد سیتی و بایرن از شانس مساعدی برای قهرمانی در این فل لیگ قهرمانان برخوردارند.

 

یورگن کلوپ گفت: "فکر می کنم برای من دو رقیب بزرگ باقیمانده در رقابت ها بایرن و منچسترسیتی هستند و این یک نبرد جالب خواهد بود. بایرن بعد از انتصاب هانسی فلیک یک فصل فوق العاده در آلمان سپری کرد و کاری که آنها انجام دادند واقعا چشمگیر بود.

 

1507073

 

این دو تیم شانس زیادی دارند، البته من نمی دانم شرایط چگونه پیش می رود و شاید بایرن و سیتی در مراحل قبل از فینال با یکدیگر برخورد کنند، اما به نظرم رقابت های جالبی در ماه آگوست شکل خواهد گرفت.  سیتی فرصت بزرگی برای قهرمانی دارد، اما حتی در بازی پنجشنبه شب مقابل ما که سیتی با شایستگی پیروز شد نیز لیورپول باید سه گل به ثمر می رساند.

 

آنها کیفیت بالایی دارند اما هیچ تیمی در جهان کامل نیست، نه سیتی، نه بایرن و نه ما، اما برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا باید در لحظات مهم تقریبا فوق العاده باشید. همه به شانس نیاز دارند و اگر می خواهید در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شوید باید بهترین ترکیب تان را در صورت امکان برای حضور در فینال آماده کنید، اما من واقعا فکر می کنم این دو تیم دو شانس خوبی دارند. من بازی ها را تماشا خواهم کرد، اما متاسفانه ما امسال شانسی نداریم."

دیدگاه‌ها