کد خبر : 1693987 | 15 تیر 1399 ساعت 19:06 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

این بردها باید تا بقا ادامه داشته باشد

امامعلی: از شکست طلسم ذوب آهن خوشحالیم

مهاجم پیکان بعد از نمایش درخشان در جدال با ذوب آهن اکنون امیدواری تیمش را برای ادامه فصل و دستیابی به سهمیه بقا زیاد می‌داند.

امامعلی: از شکست طلسم ذوب آهن خوشحالیم

به گزارش "ورزش سه"، فراز امامعلی، مهاجم پیکان در روز درخشان خود برابر ذوب آهن توانست روی سه گل تاثیر مستقیم داشته باشد و اکنون با هشت گل زده به امیدواری این تیم برای بقا کمک کند. امامعلی درباره نمایش تیمش مقابل ذوب آهن می‌گوید: اوضاع خوبی تا قبل از این بازی نداشتیم و شرایط در جدول افتضاح بود. این جایگاه شایسته پیکان نیست و البته هنوز متزلزل هستیم. نباید با این برد مغرور شویم و بازی را به هفته‌های پایانی بکشانیم. هفت فینال داریم. در هفته‌های آینده مسلما بازی‌های ما سخت‌تر و حساس‌تر هم خواهد بود و باید با تمرکز بالا به دنبال کسب نتیجه باشم.


وی ادامه داد: این مسیر را تا پایان خوب و بقا باید ادامه دهیم و دست پر خارج شویم. همدلی بچه ها به این موضوع کمک زیادی خواهد کرد و خوشحالم که در بازی با ذوب همه در کنار هم برای موفقیت تلاش کردیم و همه بچه‌ها‌ زحمت کشیدند. 

 

مهاجم پیکان درباره نتیجه این تیم مقابل ذوب آهن گفت: هیچکس قبل از بازی تصور نمی‌کرد نتیجه این شود اما به نظرم قشنگی فوتبال به همین است. ذوب آهن تیم خوبی است و البته آنها هم طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی نداشتند و در جدول جایگاه مناسبی ندارند. برای آنها هم بهترین آرزوها را دارم و امیدوارم در ادامه موفق باشند چرا که هم بازیکنان خوبی در اختیار دارند و هم اینکه فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارند.

 

فراز امامعلی درباره شکستن طلسم 17 ساله این تیم در اصفهان نیز گفت: قبل از بازی از این موضوع اطلاع نداشتم و تمام تمرکز ما روی این بود که بتوانیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم. امیدوار به پیروزی پرسپولیس بودیم و برد ما هم می‌توانست در نهایت یک رده باعث صعود شود. تمام تمرکز ما روی این اتفاق بود اما در کل خوشحالم که هم پیروز شدیم و هم این طلسم شکسته شد و امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد.

 

 

1436870

 

 

مهاجم موفق پیکان برابر ذوب آهن درباره گل‌هایش در این بازی گفت: من همه آنها را به پای تیم می‌گذارم. ما یک تیم هستیم و در پیروزی و شکست در کنار هم هستیم. این گل‌ها و در نهایت پیروزی ماحصل تلاش تیمی ما بود که از خط دروازه تا مهاجمان و در نهایت کادرفنی و همه کسانی که کنار ما بودند منجر به پیروزی و گلزنی شد. 

 

وی درباره صحنه مربوط به پرتاب اوت بلند نادر محمدی و ضربه سرش که به گل اول تبدیل شد نیز اینطور توضیح داد: طبق شناختی که از بازیکن خودمان داشتیم چرا که در بازی دوستانه هم به همین شکل این گل را زده بودیم، می دانستم توپ به آن نقطه می آید و پیش بینی اش را داشتم. نادر محمدی فوق العاده ای است و فقط او را با پرتاب اوت نشناسید. 

 

امامعلی در پایان درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل گل گهر که یک فینال بزرگ برای آنها محسوب می‌شود نیز گفت: قطعا بازی حساسی خواهد بود. گل گهر با آقای مجید جلالی انگیزه زیادی دارد و مربی سابق ما بوده و مسلما ما هم انگیزه داریم. امیدوارم بازی قشنگی شود و در نهایت ما برای سه امتیاز بعدی انگیزه و تمرکز بالایی باید داشته باشیم.

دیدگاه‌ها