کد خبر : 1693994 | 15 تیر 1399 ساعت 19:25 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیام مهم مدافع برزیلی رئال به زیدان (عکس)

ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید با عملکرد فوق العاده در دو بازی اخیر نشان داده که می تواند مهره قابل اتکایی برای زین الدین زیدان باشد.

پیام مهم مدافع برزیلی رئال به زیدان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز موفق شد در یکی از حساس ترین نبرد های خود در راه کسب قهرمانی به پیروزی دست پیدا کند؛ این برد زمانی ارزشمند تر می شود که بدانیم در خانه یک رقیب سرسخت به نام بیلبائو و در سن مامس به ثبت رسید.

 

در در دقایق ابتدایی بازی گذشته رئال مقابل ختافه بود که مدافع فرانسوی این تیم یعنی رافائل واران از ناحیه گردن دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. در حالی که گفته شد مصدومیت این بازیکن خیلی جدی نیست اما واران بازی حساس امروز را ازدست داد.

 

 

1508829

 

 

در حالی که بسیاری گمان می کردند با توجه به غیبت واران، رئال مادرید کار دشواری را در سن مامس خواهد داشت اما ادر میلیتائو با ارائه یک نمایش کم نقص و فوق العاده قابلیت‌های بالای خود را به خوبی نشان داد. این بازیکن که مقابل ختافه نیز بسیار خوب عمل کرده بود، در برابر بیلبائو هم بازی بدون اشتباهی را از خود به نمایش گذاشت و زمینه‌ساز یک کلین شیت دیگر برای رئالی‌ها شد.

 

میلیتائو که در ابتدای فصل مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته بود، حالا با این عملکرد در دو بازی اخیر نشان داده که حتی می‌تواند در ادامه فصل و در دیدارهای حساسی مانند منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا به یاری زین الدین زیدان بیاید.

 

 

1508828

دیدگاه‌ها