کد خبر : 1694002 | 15 تیر 1399 ساعت 19:59 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت بارسلونا برای جذب لائوتارو تمام شد

این هفته زمان بند آزادسازی لائوتارو تمام می شود و بارسلونا دیگر نمی تواند حتی با پرداخت 111 میلیون یورو او را جذب کند.

فرصت بارسلونا برای جذب لائوتارو تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد دوباره یک ناکامی دیگر برای بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی در راه باشد. زمان فعال سازی بند آزادسازی لائوتارو مارتینز در روز سه شنبه همین هفته به پایان می رسد و مدیران اینتر امیدوار هستند که این محرک مناسبی برای جلوگیری از انتقال ستاره 22 ساله بارسلونا شده و باعث تمدید قرارداد لائوتارو با اینتر گردد. ستاره آرژانتینی در قرارداد فعلی اش بند آزادسازی به ارزش 111 میلیون یورو داشت، اما این بند فقط تا تاریه 7 ژوئیه برای تیم های غیر ایتالیایی قابل فعال شدن بود.

 

1507837

 

توتو اسپورت مدعی شد حالا مدیران اینتر به دنبال تدمدید قرارداد لائوتارو خواهند بود و قصد دارند پیشنهاد دستمزد 2.5 میلیون یورو در هر فصل به همراه پاداش های مربوط به عملکرد به او ارائه دهند که دو برابر حقوق فعلی لائوتارو خواهد بود. همچنین هدف اینتر است که قرارداد فعلی از سال 2023 تا 2024 تمدید شود و بند آزادسازی از 111 میلیون یورو افزایش یابد تا بدین ترتیب دیگر تیم ها کار آسانی برای جذب این مهاجم گلزن نداشته باشند.

 

البته بارسلونا هنوز از خرید این بازیکن ناامید نشده و در ماه آگوست بار دیگر برای خرید لائوتارو اقدام خواهد کرد. بارسلونا علاقمند به پرداخت 70 میلیون یورو به علاوه جونیور فیرپو بود، اما اینتر 90 میلیون یورو می خواست و به نظر می رسد حداقل در حال حاضر انتقال لائوتارو مارتیز به نوکمپ منتفی شده باشد.

دیدگاه‌ها